a ty zabierz mu wszystko co jego...

71. Data: 2009-01-30 23:27:44

Temat: Re: a ty zabierz mu wszystko co jego...
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> oni musieli a on nie musiał. skąd ty to wszystko wiesz?

Tren, odobraź się już! Wiem, to był glupi żart. Przepraszam
(ledwomitoprzezgardłoprzeszłozamykamoczyiwysyłam)

72. Data: 2009-01-30 23:27:54

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Każde chce przede wszystkim w ogóle mieć matkę i ojca.

Tak

> dzieci z rodzin mocno patologicznych nie mają zbyt wielu okazji bywać w
> zwykłych, zdrowych rodzinach i przyglądać się ich życiu lub w nim
> uczestniczyć.

Zawężamy do pijących ostro obojgu rodziców i ich znajomych? Czy do tego
potrzebne są jakieś nowe regulacje prawne? Tam najczęsciej kurator prawie
mieszka od wielu lat.

> - czyje dzieci się szlajają i zaczynają pić w wieku kilku, kilkunastu lat?
> Kto łomocze swoje dzieci, b o nie panuje nad emocjami? Powiedz mi, że to
> ci, którzy mieli w dzieciństwie wyrozumiałych, cierpliwych i trzeźwych
> rodziców. :/

Znaczy pytasz o dziadków? I masz taką wiedzę? Ja nie.
Jezeli chodzi o rodziców, to "szlajają i zaczynają pić w wieku kilku,
kilkunastu lat" dzieci mające b. dużą swobodę. Sądzę ,ze są w tej grupie i
ci "wyrozumiali, cierpliwi i trzeźwi".
zx

73. Data: 2009-01-31 07:11:48

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości

> Bylabym szybsza, spoko.

Tzn.?
Strzelałabyś do nich przez okno?

Pozdrawiam
Vicky

74. Data: 2009-01-31 15:14:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2009 08:11:48 +0100, Vicky napisał(a):

> Tzn.?
> Strzelałabyś do nich przez okno?
>
> Pozdrawiam
> Vicky

Dlaczego do nich?

75. Data: 2009-01-31 16:26:19

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego do nich?

Do siebie? Do dzieci? Do meża?

(ja tylko pytam)

--
Pozdrawiam - Aicha

76. Data: 2009-01-31 17:19:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2009 17:26:19 +0100, Aicha napisał(a):

> Do siebie? Do dzieci? Do meża?
>
> (ja tylko pytam)

To sytuacja teoretyczna. na pewno nie pozwoliłabym odebrać dzieci,
zwłaszcza bez powodu. Z powodem też.

77. Data: 2009-01-31 17:47:46

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Sty, 18:19, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> To sytuacja teoretyczna. na pewno nie pozwoliłabym odebrać dzieci,
> zwłaszcza bez powodu. Z powodem też.

Trzeba strzelać do tych sqrwieli, którzy flancują parvhate prawo
ameryckie do Polski.

Precz z parchami.

POLSKA TYLKO DLA POLAKÓW - SŁOWIAN !!!

78. Data: 2009-01-31 17:50:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2009 09:47:46 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Trzeba strzelać do tych sqrwieli, którzy flancują parvhate prawo
> ameryckie do Polski.
>
> Precz z parchami.
>
> POLSKA TYLKO DLA POLAKÓW - SŁOWIAN !!!

Gdzie łatwo o pomyłkę, nie wolno strzelać.
dzis juz nie ma ani prawdziwych Słowian, ani prawdziwych Polaków -
przemieszało się wszystko z innymi.
ALE - kiedy ktoś chce zabrać dzieci, nie ma możliwości pomyłki co do celu.

79. Data: 2009-01-31 18:10:20

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał w wiadomości:

> Trzeba strzelać do tych sqrwieli, którzy flancują parvhate prawo
> ameryckie do Polski.

> Precz z parchami.

> POLSKA TYLKO DLA POLAKÓW - SŁOWIAN !!!

Załóż kapelusz, stań na polu na jednej nodze i rozstaw poziomo ramiona!

michał

80. Data: 2009-01-31 19:16:51

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Sty, 19:10, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> Załóż kapelusz, stań na polu na jednej nodze i rozstaw poziomo ramiona!
>
> --
> pozdrawiam
> michał

Zamień się we wróbelka - kidnaperka.

PARCHATE HAKI DO PRODUKCJI...
nie każcie mi w to wierzyć...
Zaburzenie zachowania...
Hm...
trener stracił robotę bo jego zespół wygrał