a ty zabierz mu wszystko co jego...

81. Data: 2009-01-31 19:57:26

Temat: Re: a ty zabierz mu wszystko co jego...
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To sytuacja teoretyczna. na pewno nie pozwoliłabym odebrać dzieci,
> zwłaszcza bez powodu. Z powodem też.

No widzisz, właśnie po to mają być te upoważnienia sądowe, że kiedy jest
powód to zabierają Ci dzieci, czy tego chcesz czy nie.
Dziś musi być nakaz sądowy (stosowany w podobnych sytuacjach).

Pozdrawiam
Vicky

82. Data: 2009-01-31 20:15:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> Zamień się we wróbelka - kidnaperka.

My ,polacy ,jestesmy Slowianami zlatynizowanymi;dlatego wlasnie
nienawidzil nas Dostojewski.Rosyjski geniusz uwazal nas za zdrajców
ducha slowianskiego,a droga naszego rozwoju budzila w nim wielka
nieufnosc.Gdyz lacinskosc weszla nam w krew juz przed wiekami.Kraj na
poly lacinski zrobily z polski tradycja rzymska,kosciól
katolicki,Wlochy i Francja.

83. Data: 2009-01-31 20:19:18

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Czytam czasem ciut więcej niż nagłówki o polityce i o Kaziu.

czytaj, czytaj, czytaj a potem pisz, pisz, pisz

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

84. Data: 2009-01-31 20:21:33

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Tren, odobraź się już! Wiem, to był glupi żart. Przepraszam
> (ledwomitoprzezgardłoprzeszłozamykamoczyiwysyłam)

masz strasznie wąskie gardło! trzeba je czymś przepłukać... :)

85. Data: 2009-01-31 20:30:36

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> masz strasznie wąskie gardło! trzeba je czymś przepłukać... :)

To nie gardło wąskie tylko "przepraszam" jest wielkie i długie. :)

michał

86. Data: 2009-01-31 20:42:35

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> To nie gardło wąskie tylko "przepraszam" jest wielkie i długie. :)

a skąd ono sie tam w środku wzięło? :)

87. Data: 2009-01-31 20:55:32

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a skąd ono sie tam w środku wzięło? :)

Pełno mam tego w sercu. :)

michał

88. Data: 2009-01-31 21:08:23

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Pełno mam tego w sercu. :)

bosz, byłem twoim rozrusznikiem!

89. Data: 2009-01-31 21:13:53

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bosz, byłem twoim rozrusznikiem!

Jestem bardzo wdzięczny, doktorze G.
Pokora już mnie nigdy nie zabije!

michał

90. Data: 2009-01-31 21:21:36

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Jestem bardzo wdzięczny, doktorze G.
> Pokora już mnie nigdy nie zabije!

i oby nikogo więcej!

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

PARCHATE HAKI DO PRODUKCJI...
nie każcie mi w to wierzyć...
Zaburzenie zachowania...
Hm...
trener stracił robotę bo jego zespół wygrał