acetonowy zapach

1. Data: 2001-10-23 11:22:23

Temat: acetonowy zapach
Od: "mr" <m...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze,
Czy acetonowy zapach potu i moczu (od ponad roku) musi oznaczac
cukrzyce?.Mam niski poziom cukru, lekarz nie wie co mi jest.
Pozdrawiam, Marek

2. Data: 2001-10-23 11:58:39

Temat: Re: acetonowy zapach
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 Oct 2001, mr wrote:

> Drodzy grupowicze,
> Czy acetonowy zapach potu i moczu (od ponad roku) musi oznaczac
> cukrzyce?.Mam niski poziom cukru, lekarz nie wie co mi jest.

moze ale nie musi. Przeciw - przemawia troche czas trwania.
Z ketonemia pol roku to raczej nie daloby sie przezyc.
Ale rzecz trzeba sprawdzic - zglos sie do lekarza

P.
---
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

pyt. do laryngologów
wąglik ... ale inaczej
Dobry oddział ginekologiczny w Warszawie
BEZSENNOŚĆ POMOCY!!!
UV