pyt. do laryngologów

1. Data: 2001-10-23 10:05:16

Temat: pyt. do laryngologów
Od: "Aneta" <j...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów.

Mam pytanie dotyczące wycięcia migdałków podniebennych. Otórz, czy lepiej
jest to zrobic w narkozie czy na "żywo" . Pytam bo bardzo się boję i nie
wiem czy zdecydować się na narkozę a muszę szybko podjąć decyzję. Czy w
przypadku rezygnacji z narkozy gardło jest jakos znieczulane a jeśli tak to
czy wystarczająco na tyle że nie ma odruchów wymiotnych? Czy w czasie
narkozy jest się intubowanym? Prosze o odpowiedź, która metoda jest lepsza
dla pacjenta.

Pozdrawiam,
Aneta

2. Data: 2001-10-23 12:38:04

Temat: Re: pyt. do laryngologów
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 Oct 2001, Aneta wrote:

> [...]
> przypadku rezygnacji z narkozy gardło jest jakos znieczulane a jeśli tak to

na pewno jest miejscowo znieczulane ale Twoje pytanie jest tez tak
troche do anestezjologow. Moze?

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2001-10-23 13:07:14

Od: "k" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mialem narkoze, ale przy okazji prostowali mi jeszcze przegrode nosa i
bylo spoko. Na znieczulenie nie wiem czy bym sie zgodzil - tak usnalem i nic
nie czulem - wyobrazam sobie ze ten zabieg nie nalezy do milych przy
znieczuleniu miejscowym.

K.

wąglik ... ale inaczej
Dobry oddział ginekologiczny w Warszawie
BEZSENNOŚĆ POMOCY!!!
UV
lekarze rodzinni