ach,te soczewki

11. Data: 2002-09-18 20:36:14

Temat: Re: ach,te soczewki
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> napisał w wiadomości
news:am9n1n$p3c$1@news2.tpi.pl...

> A te B&L,to nie wiem,bo nigdy nie próbowałam,używałam tylko płynu Renu( i
> piekły mnie po nim oczka).

Czesto o tym slysze, ze po plynie B&L pieka ludzi oczy. Ja tego plynu (i
niebieskiego i wczesniej bialego) uzywam od "zawsze" i nigdy nie mialem
problemow.

www.bausch.com

> I powiedz mi jakie są rodzaje i wogole.

Innych rodzajow nie znam. Te moje nazywaja sie "Softlens 66", ale w sklepie
zawsze prosze po prostu o miesieczne soczewki B&L i nigdy nie ma problemow.

Pozdrawiam

J.