agresja

11. Data: 2003-08-02 11:53:39

Temat: Re: agresja
Od: "Maurer" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Konrad Werner" <k...@t...chello.pl> wrote in message
news:3F2BA3BD.2000705@toskasuj.chello.pl...
> Maurer wrote:

> być może nie był w ogóle pieprz. Zresztą co się martwisz o napastnika...

też prawda. na moim gazie było napisane ze minimalna odległość to 1 m, ale
jakos nie wyobrażam sobie zebym mógł być tak daleko od napastnika przy jego
użyciu, zresztą zasięg miał niewiele większy.

pozdrawiam
maurer

12. Data: 2003-08-02 22:10:37

Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bgdeoo$hsc$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl tako rzecze E.

> Czy znacie sposób na "unieszkodliwienie" naćpanego agresywnego
> człowieka....?

Prawidłowo założone duszenie. Takie na tętnice szyjne, jakiego nauczysz
się na ju-jitsu lub brazylijskim ju-jitsu lub judo.
Jedyny problem, to konieczność zbliżenia się, wypracowania pozycji i
założenia chwytu :-/

--
Matwieicz kupował zachodnie piwo w puszkach, przelewał do krajowych
butelek i dopiero wtedy pił. W ten sposób poniżał Zachód.

13. Data: 2003-08-30 21:59:44

Od: "dziecio" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> parę lat temu
> słyszałem o napadzie na kobietę, przy którym napastnik użył jakiegoś
> gazu (z tym, że być może nie był to pieprz) na ofierze z bardzo bliskiej
> odległości i kobieta ta przestała widzieć. Nie wiem, czy w końcu
> odzyskała wzrok, lekarze dawali jej pewne szanse. Ale tak jak mówię, to
> być może nie był w ogóle pieprz.

Najprawdopodobniej (99,9%) to byl gaz CS (0-chlorobenzalmalononitrile)
Pieprz jest stosunkowo slabym srodkiem i na zacpanego nie zadziala...
Tutaj o udokumentowanym najstraszniejszym efekcie uzycia CS:

http://www.stosunki.pl/news/2002/pazdziernik/013_jak
iego_uzyto_gazu.html

pozdrawiam
dzi

14. Data: 2003-08-30 22:40:46

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dziecio napisał:
> Najprawdopodobniej (99,9%) to byl gaz CS (0-chlorobenzalmalononitrile)

nie byl bym taki pewien..
zwykly CS to gaz lzawiaco-drazniacy, raczej nie powoduje utraty wzroku
gdyz efekt uzycia go mija sam po 10-15 minutach, lub po kilku minutach
jesli przemywamy oczy letnia woda

--
best regards,
scream (at)w.pl

15. Data: 2003-08-31 17:56:47

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwykly CS to gaz lzawiaco-drazniacy, raczej nie powoduje utraty wzroku
> gdyz efekt uzycia go mija sam po 10-15 minutach, lub po kilku minutach

czasami wystepuje zadraznienie spojowek i oparzenie rogowek, ktore po
kilkudniowym leczeniu nie pozostawia skutkow ubocznych

casus

Cytologia w Warszawie - gdzie?
Narkoza - mocno szkodliwa ?
wynik EEG