agresja

1. Data: 2003-08-01 10:18:23

Temat: agresja
Od: "E." <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie sposób na "unieszkodliwienie" naćpanego agresywnego
człowieka....?

Pozdro
E.

2. Data: 2003-08-01 10:24:52

Temat: Re: agresja
Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E." <p...@v...pl> napisał w wiadomości
> Czy znacie sposób na "unieszkodliwienie" naćpanego agresywnego
> człowieka....?
>
> Pozdro
> E.

gaz w żelu.
Pzdr.
Gali

3. Data: 2003-08-01 11:43:07

Od: "E." <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie można cos takiego dostac? no i czy tym nie zrobi sie krzywdy?

4. Data: 2003-08-01 12:27:34

Od: Konrad Werner <k...@t...chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

E. wrote:
> Gdzie można cos takiego dostac? no i czy tym nie zrobi sie krzywdy?

Polecam raczej w sprayu, z jak największym zasięgiem. Znacznie łatwiej
coś z tym działać w sytuacji stresowej, ponieważ żel wyrzucany jest w
zwartej wiązce, przez co trzeba trafić dokładnie w twarz, żeby
zadziałał, a sprayem wystarczy tak na oko. Ostatnio testowałem taki
żelowy właśnie (na szczęście "tylko" na psie) i byłem zwiedziony (udało
mi się jednak uciec, bo byłem na rowerze). W formie sprayu gaz może za
to nie zadziałać przy silnym wietrze, poza tym sam pojemnik jest
zazwyczaj nieco większy, mniej poręczny. Krzywdy tym raczej nie zrobisz,
chyba że z bardzo bliskiej odległości prosto w oczy.

--
K. gg:1533980

"The reasonable man adapts himself to the world; the unreasonable one
persists in trying to adapt the world to himself. Therefore all progress
depends on the unreasonable man." - George Bernard Shaw

5. Data: 2003-08-01 12:34:21

Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Werner" <k...@t...chello.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> persists in trying to adapt the world to himself. Therefore all progress
> depends on the unreasonable man." - George Bernard Shaw

hmmm,
moje doświadczenia mówią zupełnie inaczej.
Gaz żelowy rulezz. Kupić można np. www.militaria.pl

Pzdr.
Gali.

6. Data: 2003-08-01 13:04:23

Od: "E." <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości

> hmmm,
> moje doświadczenia mówią zupełnie inaczej.

chodzi o to, zeby było skuteczne
ale najwazniejsze, zeby nie zrobic komus tym krzywdy....
na jak długo to "unieruchamia" człowieka?

E.

7. Data: 2003-08-01 15:24:03

Od: "GAB" <o...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

"E." <p...@v...pl> wrote in message
> Czy znacie sposób na "unieszkodliwienie" naćpanego agresywnego
> człowieka....?

Strzal z guna w glowe

8. Data: 2003-08-01 19:35:25

Od: "Maurer" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zazwyczaj nieco większy, mniej poręczny. Krzywdy tym raczej nie zrobisz,
> chyba że z bardzo bliskiej odległości prosto w oczy.

a jesli uzyje sie gazu pieprzowego, z kilku centymetrów prosto w oczy przez
kilka sekund, to co sie moze czlowiekowi stać? pytam z ciekawosci;)

pozdrawiam
maurer

9. Data: 2003-08-02 11:43:07

Od: Konrad Werner <k...@t...chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maurer wrote:

> a jesli uzyje sie gazu pieprzowego, z kilku centymetrów prosto w oczy przez
> kilka sekund, to co sie moze czlowiekowi stać? pytam z ciekawosci;)

Nie znam się na tym na tyle, żeby Ci odpowiedzieć, ale parę lat temu
słyszałem o napadzie na kobietę, przy którym napastnik użył jakiegoś
gazu (z tym, że być może nie był to pieprz) na ofierze z bardzo bliskiej
odległości i kobieta ta przestała widzieć. Nie wiem, czy w końcu
odzyskała wzrok, lekarze dawali jej pewne szanse. Ale tak jak mówię, to
być może nie był w ogóle pieprz. Zresztą co się martwisz o napastnika...

10. Data: 2003-08-02 11:46:11

Od: <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam szybko rozkładalny gumowy kij bejzbolowy na dresa najlepsze :)

Cytologia w Warszawie - gdzie?
Narkoza - mocno szkodliwa ?
wynik EEG
Bolacy miesien i wyjazd wakacyjny