tabletki

1. Data: 2003-08-01 10:44:28

Temat: tabletki
Od: "Ligia" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ;-)
Czy możecie mi polecić jakieś tabletki na silne bóle miesiączkowe? Tylko
niezbyt duże, bo już z połknięciem Ibupromu (który przestał na mnie właśnie
działać) mam problemy. Z góry dziekuję za jakąkolwiek propozycję, bo nie
mogę już wytrzymać :-(

Ligia

2. Data: 2003-08-01 12:28:01

Temat: Re: tabletki
Od: "aspirynka " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

HI!
mnie pomaga ALEVE 7tabl ( subst działajaca to naproxen sodu) poczatkowo
biore 2 tabletki a nastepnie po 12 godzinach jedną.
ostatnio tez wyprobowalam Vegantalgin H mnie pomaga tylko ze po nim nie
mozna prowadzic samochodu bo zwiera Hioscyne.
mozna tez stosowac no-spe( ale np na mnie juz nie działa) albo pyralgine
sa tez czopki przeciwbolowe ktore moga szybciej i skuteczniej działac bo nie
ulegaja rozkładowi w watrobie tylko bezposrednio wchłaniaja sie do krwi
pozdrawiam
aspirynka

3. Data: 2003-08-02 19:18:24

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligia" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
właśnie
> działać) mam problemy. Z góry dziekuję za jakąkolwiek propozycję, bo nie

Jak dla mnie najlepszym zestawieniem jest tabl. no-spy i 1000mg
paracetamolu.
Działa zawsze.
Pozdrawiam.
jola

4. Data: 2003-08-07 19:50:59

Temat: Odp: tabletki
Od: "Mal" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze wizyta u ginekologa? w końcu to nie jest komfortowa sytuacja i można
ja rozwiązać :)
Pozdrawiam
Mal

agresja