aktualny obraz

1. Data: 2004-05-20 06:29:48

Temat: aktualny obraz
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie http://renya_k.w.interia.pl/
w Kwiatowych galeriach umieściłam trochę nowych obrazków.
Pozdrav.Rene

2. Data: 2004-05-20 07:35:14

Temat: Re: aktualny obraz
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rene wrote:

> Na stronie http://renya_k.w.interia.pl/
> w Kwiatowych galeriach umieściłam trochę nowych obrazków.

Co to jest takie wysokie, z niebieskimi kwiatami?
Na ostróżki za wcześnie i inny kształt i kwiatów i liści.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2004-05-20 07:46:53

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rene wrote:
> Na stronie http://renya_k.w.interia.pl/
> w Kwiatowych galeriach umieściłam trochę nowych obrazków.
> Pozdrav.Rene

Piekna glicynia(wisteria).Ile lat ją masz? Tniesz ją jakoś, żeby kwitła?

Pozdrawiam
Bea

4. Data: 2004-05-20 07:52:06

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na stronie http://renya_k.w.interia.pl/
> w Kwiatowych galeriach umieściłam trochę nowych obrazków.
> Pozdrav.Rene

Nareszcie ktos docenil mlecze czy mniszki jak kto woli.Dotychczas
pokazywano milki,czy jakies inne bezuzyteczne zielsko.
A z kwiatu mlecza mozna zrobic cos podobnego do miodu,bardzo smaczne,
oraz wino-przepraszam fundamentalistow winnych-o wlasciwosciach
leczniczych.
Mirzan

5. Data: 2004-05-20 08:20:33

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Użytkownik "Rene" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> Na stronie http://renya_k.w.interia.pl/
> w Kwiatowych galeriach umieściłam trochę nowych obrazków.
> Pozdrav.Rene

Nie zdążyłam, limit transferu przekroczony :(
Spróbuję później.
Pewnie warto, skoro jest takie wzięcie :))

--
pozdrawiam - Halina

6. Data: 2004-05-20 14:46:18

Temat: Odp: aktualny obraz
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to jest takie wysokie, z niebieskimi kwiatami?
> Na ostróżki za wcześnie i inny kształt i kwiatów i liści.
Są tam zdjęcia tulipanów, bzu (nazwy obrazków zaczynają się literką "b") i
wisterii (te z lit. "w" w nazwie) W związku z tym to niebieskie to wisteria
czyli glicynia. Tylko, że częśc kwiatów wisi na tarasie a mniejsza część
tuż nad ziemią i daltego wygląda to jak jakaś bylina:)
Pozdrav.Rene

7. Data: 2004-05-20 14:48:37

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piekna glicynia(wisteria).Ile lat ją masz? Tniesz ją jakoś, żeby kwitła?
Trochę. Tak kosmetycznie. Co roku wypuszcza kupę "dzikich" pędów - a dlatego
dzikich bo wyglądają jak jakiś kołtunek czy cóś. Ile toto ma lat - nie
wiem - zastałam ją przed "moją kadencją" :):):)
Pozdrav.Rene

8. Data: 2004-05-20 20:21:26

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rene wrote:

> [...]
> dzikich bo wyglądają jak jakiś kołtunek czy cóś. Ile toto ma lat - nie
> wiem - zastałam ją przed "moją kadencją" :):):)

U moich rodziców rosnie już 10 lat. Rozrasta się pięknie. Ale nie kwitnie.
Też jest trochę przycinana, ale nie za dużo. Myślałam, że to moze nie
właściwe ciecie jest przyczyną. Ale skoro Ty też nie tniesz w jakiś
specjalny sposób to może przyczyna jest inna.
Pozdrawiam
Bea

9. Data: 2004-05-21 09:14:45

Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Halina napisał:

> Nie zdążyłam, limit transferu przekroczony :(
A moze by tak, aby osoby mogly poogladac bez ograniczen Wasze piekne
ogrody Ci, ktorzy wieszaja na darmowych serwerach robili albumy na
tychze serwerach, co ? ;-))) Nie jest to wielkm problemem i nie wymaga
wielkiej wiedzy informatycznej, a daje nam szanse podizwiania o kazdej
porze i bez ograniczen Waszych cudownosci ! ;-)

To tylko tak... niesmialo... ;-)

Pozdrawiam
Asia - po walce z Wielkim Leniem dolozylam kilka obrazkow u siebie ;)

10. Data: 2004-05-23 19:20:38

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> właściwe ciecie jest przyczyną. Ale skoro Ty też nie tniesz w jakiś
> specjalny sposób to może przyczyna jest inna.
Raczej nie... Po prostu roślina musi byc trochę przycięta (ale w tamtym roku
nie kwitła)
Poza tym - w ogródku zawsze są jakieś nawozy podrzucone (albo sztuczne albo
naturalny)
I to tyle.
PozdravRene

Brzoza - identyfikacja
szary jałowiec
CO się stało z www.ogrodnik.pl
Konwalie nie tylko w maju - bardzo mi zależy (na niej)
Problemy z trawnikiem