"albocoś" ;-)))

1. Data: 2001-08-26 21:45:15

Temat: "albocoś" ;-)))
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie mąż powiedział mi, że zjadłby kanapeczkę albo coś...
I zrobiłam to drugie...
czerstwy chlebek pokrojony na cienkie kromki... obsmażony na tłuszczu...
umaczany w roztrzepanym jajku z przyprawami i usmażony ponownie...
mniam...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-08-26 22:04:39

Temat: Re: "albocoś" ;-)))
Od: "Wojciech Skraiński" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

musiało być super chyba i ja zjem to coś
Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9mbqgp$hl1$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-08-26 22:12:29

Od: "Quefear" <q...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Skraiński <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3b89731b$...@n...vogel.pl...
> musiało być super chyba i ja zjem to coś
> Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości
do
> grup dyskusyjnych napisał:9mbqgp$hl1$...@n...onet.pl...

W filmie Kramer vs. Kramer mówili na to francuskie tosty, tylko jeszcze
moczyli je w mleku
pozdrawiam

Quef

1. Data: 2001-08-27 04:18:51

Od: "Dorota Basista" <d...@q...net> szukaj wiadomości tego autora

> W filmie Kramer vs. Kramer mówili na to francuskie tosty, tylko jeszcze
> moczyli je w mleku
> pozdrawiam
>
> Quef

Ach pamietam ta scene w kuchni gdy Dustin Hofman przygotowywal te tosty
maluchowi, zainspirowana robilam je potem przez caly tydzien :-).
Dorota

1. Data: 2001-08-27 06:52:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>W filmie Kramer vs. Kramer mówili na to francuskie tosty, tylko jeszcze
>moczyli je w mleku
>pozdrawiam
>
>Quef

ale to wtedy nie zwykly (NIEzwykly?? hehe) chleb sie bierze a
bulke tostowa albo chalke i macza porzadnie w mleku rozbeltanym z
jajem.
Dosc wczesnie jest (dobra, dobra), to moze mowie od rzeczy, ale
widzi mi sie, ze to tak. kiedyz robilam i wychodzilo mi pozornie
zlote i chrupiace. okazywalo sie troche za bardzo a la zwiedla
marchew. ale smaczne bylo

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-08-27 07:20:11

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:a9pjotch62alj0idhsgk5h2haugs5i8odn@4ax.com...

> ale to wtedy nie zwykly (NIEzwykly?? hehe) chleb sie bierze a
> bulke tostowa albo chalke i macza porzadnie w mleku rozbeltanym z
> jajem.

Moze i z bulka to francuskie, ale widzial kto we Francji polski bialy chleb?
Ja robilam to z chleba... bez maczania w mleku...
Hmm... a na pieprzenie i papryczenie chalki to bym nie wpadla...

1. Data: 2001-08-27 07:22:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Moze i z bulka to francuskie, ale widzial kto we Francji polski bialy chleb?
>Ja robilam to z chleba... bez maczania w mleku...
>Hmm... a na pieprzenie i papryczenie chalki to bym nie wpadla...

Ty tej bulki masz nie pieprzyc (ani papryczyc), raczej ja
zawaniliuj lub cynamonuj. i osyp cukrem-pudrem, lub narzuc
konfitiury

Krysia, juz naprawde ide z tym cholernym psem, bo tupie mi pod
drzwiami

P.S. Bialy chleb to chyba oni maja wlasny i z Polski nie musza
importowac.....
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-08-27 07:36:02

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:t4tjot0m60mnqe0vomjj1b5ec34518srta@4ax.com...

> Ty tej bulki masz nie pieprzyc (ani papryczyc), raczej ja
> zawaniliuj lub cynamonuj. i osyp cukrem-pudrem, lub narzuc
> konfitiury

Tak tylko jak to poitewm podac prawdziwemu mezczyznie na kolacje? '-)

> P.S. Bialy chleb to chyba oni maja wlasny i z Polski nie musza
> importowac.....

Ja tak o smaku, a nie o imporcie... ;-)

1. Data: 2001-08-27 07:49:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Aug 2001 09:36:02 +0200, "Joanna Duszczynska"
<j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>chleb?

>Tak tylko jak to poitewm podac prawdziwemu mezczyznie na kolacje? '-)

alez to danie sniadaniowe. dla mezczyzn tyz

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-08-27 08:04:56

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Quefear <q...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mbs9f$r79$...@n...tpi.pl...

> W filmie Kramer vs. Kramer mówili na to francuskie tosty, tylko jeszcze
> moczyli je w mleku
> pozdrawiam

Ja to znam pod nazwą czesterki, ale z białego pieczywa i tez moczone w mleku
i jajku. A na to plaster sera i buch na talerz jak sie stopi.

Wkn

jak konserwować pomidory?
Ozorki w sosie chrzanowym
ceviche