alergia

1. Data: 2006-10-15 18:11:26

Temat: alergia
Od: "@(usun.cyfry.456)poczta.onet.pl" <""ulawb.123\"@(usun.cyfry.456)poczta.onet.pl"> szukaj wiadomości tego autora

Witam, moje 6-letnie dziecko ma najprawdopodobniej alergie na jakiś
składnik wyziewów powstajacych podczas spalania wegla: pierwszego dnia
sezonu grzewczego zaczyna kaszleć i kończy, gdy kończy sie sezon
grzewczy (zresztą ja mam to samo). Oprócz tego żadnych innych objawów:
brak gorączki, kataru, czysty osłuchowo (odwiedzamy regularnie lekarza),
dobre samopoczucie. Ta sytuacja wpływa jednak na nas bardzo deprymująco:
jak długo można tłumaczyc wszystkim, ze to zdrowe dziecko, ze moze
wychodzić z domu, że nie zaraża? Jak długo można powtarzać, że wczoraj,
dwa dni temu bylismy u lekarza, nic nie stwierdził, a od tego czasu
sytuacja nie zmieniła się? Czy mozna coś zrobić z tym kaszlem? -
alergenu nie wyeliminujemy, ale może sa jakieś leki... no sama nie wiem
na co...
pozdrawiam, UWB

2. Data: 2006-10-16 20:15:02

Temat: Re: alergia
Od: "Lathander" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@(usun.cyfry.456)poczta.onet.pl"
<""ulawb.123\"@(usun.cyfry.456)poczta.onet.pl"> napisał w wiadomości
> [...]
> zmieniła się? Czy mozna coś zrobić z tym kaszlem? - alergenu nie
> wyeliminujemy, ale może sa jakieś leki... no sama nie wiem na co...

To pewnie nie składnik spalin, tylko roztocza. Podczas ogrzewania mieszkania
kaloryferami unosi się, a ciepło daje im (roztoczom) świetne warunki. Kup
odkurzacz z filtrem HEPA, czyść mieszkanie. No i przede wszystkim zrób testy
na alergię.

3. Data: 2006-10-16 23:33:16

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lathander napisał(a):

> [...]
> odkurzacz z filtrem HEPA, czyść mieszkanie. No i przede wszystkim zrób testy

No i dobrze wytrzeć z kurzu i umyć kaloryfery.

--
Kaja

nootrophil
Klonazepam
Achalasia cardiae - skurcz zwieracza przełyku
Fenyloketonuria u dorosłych
jaki cisnieniomierz