amoniak tym razem gdzie w Warszawie

1. Data: 2003-08-13 14:27:57

Temat: amoniak tym razem gdzie w Warszawie
Od: "ksiks" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak w tytule czy ktoś orientuje się gdzie można nabyć amoniak spożywczy
na terenie Warszawy i bliskiej okolicy.

Naszło mnie ostatnio po wspomnienich na ciasteczka "amoniaczki", które
zajadałam jak byłam mała u mojej cioci :))))

Z góry dziękuję za pomoc.
Kasia

1. Data: 2003-08-13 20:40:02

Temat: Re: amoniak tym razem gdzie w Warszawie
Od: "" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Naszło mnie ostatnio po wspomnienich na ciasteczka "amoniaczki", które
> zajadałam jak byłam mała u mojej cioci :))))

Leniuszek z Ciebie, przejdź się poparu sklepach , w moim mieście jest w kazdym
sklepie. Co prowincja to prowincja !!!

1. Data: 2003-08-14 07:48:24

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześc , niestety Wisia ma rację , na prowincji to wszystko kupisz w każdym
blaszaku, a miasta nie stać na takie "luksusy". Dam ci radę szukaj w małych
rodzinnych sklepikach , albo właśnie takich blaszakach gdzieś na osiedlu
albo wręcz w budkach na bazarku.

--
Kasia (Rzeszów)

1. Data: 2003-08-14 08:04:47

Od: "ksiks" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam szukam i narazie nie znalazłam :))))))))))

Koło mnie nie ma już malutkich sklepików, a dalej nie mam możliwości się
wypuścić aby szukać w ciemno - mam małe dziecko - dlatego pytałam o jakieś
konkretne miejsce.

Może racja z tymi mniejszymi miejscowościami poproszę siostrę to może jej
się uda znaleźć.

Kasia

Odważniki do wagi?
Programy kucharskie !!!!!