analiza gleby

1. Data: 2004-02-25 05:24:49

Temat: analiza gleby
Od: "inne" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, gdzie mogę w Krakowie wykonać analize gleby. ? i w jakiej cenie ?

--
Sebastian

2. Data: 2004-02-25 07:31:24

Temat: Re: analiza gleby
Od: "Kidzio" <s...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "inne" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam, gdzie mogę w Krakowie wykonać analize gleby. ? i w jakiej cenie ?
>
> --
> Sebastian

Prawdopodobnie na Akademii rolniczej, albo w stacji chemiczno rolniczej.
Adres pewnie można dostać kontaktując się z ODR (Ośrodek Doradztwa
Rolniczego)
Cena zależy od ilości analizowanych parametrów.

pozdr
Kidzio

3. Data: 2004-02-25 15:08:54

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c1hj08$44r$1@atlantis.news.tpi.pl,
Kidzio napisał(a):

> [...]
> Doradztwa Rolniczego)
> Cena zależy od ilości analizowanych parametrów.

(012) 637-04-61 Stacja Chemiczno-Rolnicza, Oddział w Krakowie,
30-058 Kraków, ul.Kołowa 3

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek