[ankieta]gdzie ręcznik?

1. Data: 2003-08-25 08:12:03

Temat: [ankieta]gdzie ręcznik?
Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak myślicie, gdzie najlepiej zamontować wieszak na ręcznik do
rąk? W grę wchodzi a) wewnętrzna strona skrzydła drzwiowego, b)
ościeżnica tychże drzwi, c) drzwiczki szafki podumywalkowej tuż
obok umywalki. Od umywalki do drzwi na prostopadłej ścianie jest
całe 20cm, od rogu do drzwi tyleż, drzwi otwierają się na
zewnątrz łazienki, prezentując w całej okazałości swoją
wewnętrzną stronę osobom przebywającym w salonie. Szafka
podumywalkowa będzie sięgać do samej ściany i właśnie na tych
20cm między umywalką a ścianą wylądowałby ewentualnie
wieszak/reling. Rozwiązanie pozornie optymalne, ale w tej
sytuacji do ręcznika trzeba będzie sięgać dość nisko (ok.60cm
nad podłogą). Co Wy na to?

Pozdrawiam
Hanka, sama siebie podziwiająca za zdolność stworzenia takiego
elaboratu na temat takiej drobnostki ;)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-08-25 08:58:17

Temat: Re: [ankieta]gdzie ręcznik?
Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bicga4$adc$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jak myślicie, gdzie najlepiej zamontować wieszak na ręcznik do
> rąk?

Myslę, ze powinien znajdować się gdzieś na drodze pomiędzy umywalką a
drzwiami, na wysokości naturalnej dla lekko uniesionych rąk.
Wiem, że nie takiej odpowiedzi oczekiwałaś - miałem sobie wybrać.
Ale przekorny ze mnie chłopak :-)

Pozdrawiam.

ninja

PS. A masz gdzieś w necie fotki swego domku? Tyle czytam o Twoich pomysłach
(brawo!), że jestem strasznie ciekaw, jak to wygląda w rzeczywistości...

1. Data: 2003-08-25 09:24:56

Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bicga4$adc$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jak myślicie, gdzie najlepiej zamontować wieszak na ręcznik do
> rąk?
Jak najbliżej grzejnika, a najlepiej na.

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2003-08-25 10:39:00

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bicga4$adc$1@atlantis.news.tpi.pl...

> a) wewnętrzna strona skrzydła drzwiowego,

Najwygodniej, ale będzie głupio wyglądać.

> b)ościeżnica tychże drzwi,

Chyba bez sensu. Ręcznik jako rzecz martwa i z natury złośliwa, będzie tym
bardziej właził "między drzwi" im bardziej Ty będziesz miała zajęte ręce
przy wychodzeniu z łazienki i im bardziej Ci się będzie spieszyło.

c) drzwiczki szafki podumywalkowej tuż obok umywalki.

Najestetyczniej i najmniej wygodnie.

Jeśli naprawde nie ma szans na wygospodarowanie 20cm miejsca gdzies na
ścianie obok drzwi (najlepiej po stronie umywalki), to chyba bym wybrał a)
Głupio wygląda, ale wygodnie, a to MZ ważniejsze, a łazienki się przecież
non stop otwartej nie trzyma.

J.

lodowka ARISTON - opinie poprosze
Wilgotność posadzki