anoreksja

1. Data: 2000-03-17 10:49:18

Temat: anoreksja
Od: "Anna Kapejewska" <a...@e...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, jestem tu nowa, mam pytanie: moja kuzynka prawdopodobnie cierpi na
anoreksję , nie widzi swojego wyglądu, jest bardzo ambitna i przerazająco
chuda. Widziałam kiedyś dziewczynę w trakcie leczenia- wyglądała strasznie -
moja kuzynka przy niej to potwór. Jest pełnoletnia , co można dla niej
zrobić- bo ona sobie nie jest już w stanie pomóc? Proszę o wszelkie
informacje- za pomoc serdecznie dziękuję. Anna

2. Data: 2000-03-17 11:37:00

Temat: Odp: anoreksja
Od: "* piotr'ek *" <p...@g...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest pełnoletnia , co można dla niej
> zrobić- bo ona sobie nie jest już w stanie pomóc?

Zamknąć bez światła i wody na tydzień... minie jej.

--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

3. Data: 2000-03-21 14:41:22

Temat: Re: anoreksja
Od: "P(r)zemo" <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kapejewska wrote in message ...
>zrobić- bo ona sobie nie jest już w stanie pomóc? Proszę o wszelkie
>informacje- za pomoc serdecznie dziękuję. Anna

Leczeniem może (powinien?) zająć się psychiatra, a to wymaga współpracy
chorej...

Neurostenia
CRP dodatni?
Soczewki kontaktowe