Soczewki kontaktowe

1. Data: 2000-03-16 23:28:13

Temat: Soczewki kontaktowe
Od: "Ryj" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Moglby ktos polecic jakies tanie no i w miare dobre soczeki kontaktowe?
Przymierzam sie od dawna, ale jakos mi sie nie chce isc do okulisty, choc
nie bylem tam juz ze trzy lata (moze ktos zna jakiegos dobrego i co
najwazniejsze taniego prywatnego okuliste w Gliwicach?). W okularach mam
szkla +2 i +2,5 nie powinno byc wiec chyba problemow z dostaniem takich
szkiel? Aha, myslalem o soczewkach miesiecznych, bo o ile wiem wychodza w
uzytkowaniu najtaniej.
Ktos cos poleci? :)
Z gory dzieki.

--
Ryj | s...@b...gnet.pl

2. Data: 2000-03-17 13:55:55

Temat: Re: Soczewki kontaktowe
Od: "nycpd" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ryj" <s...@b...gnet.pl> wrote in message
> [...]
> szkla +2 i +2,5 nie powinno byc wiec chyba problemow z dostaniem takich
> szkiel? Aha, myslalem o soczewkach miesiecznych, bo o ile wiem wychodza w

Podziele sie wlasnym doswiadczeniem. Od 10 lat czyli od 16 roku zycia nosze
soczewki. Byly rozne mody i tendencje wynikajace z ograniczen
technologicznych. Od 3 lat nisze accuview i sa to najlepsze soczewki.
Miekkie , nie potrzeba ich odbialczac. po miesiacu do smietnika. Jesli
chodzi o koszty eksploatacji to chyba nie sa one najtansze, taniej wychodza
roczne, natomiast jesli (tak jak mi) przydarzy sie wpadka np. zgubisz jedna
wyschnie ci albo przekrecisz ja w pojemniku to musisz znowu wydac 300-500 zl
a tu kupujesz jedna za nmp. 20zl.
pozdrowienia
nycpd

3. Data: 2000-03-17 19:09:27

Od: "Kicia" <k...@m...torch.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

nosze od prawie dwoch lat soczewki kontaktowe firmy bausch & lomb
sa bardzo dobre, uzywam tych rocznych. nie ma z nimi problemu, jest teraz
taki plyn ktory je utrzymuje w czystosci i odbialcza jednoczesnie, nie
trzeba juz uzywac specialnych tabletek do odbialczania.
Moze rzeczywiscie miesieczne soczewki wychodza taniej, ale mi te roczne
polecila moja okulistka i nie narzekam.
Wystarczy troszke dobrej woli w ich pielegnacji a nie zgubia sie ani nie
wyschna.

Jesli chodzi o okuliste, znam bardzo dobrego i nie za drogiego ale nei w
Gliwicach tylko w Raciborzu, a to przeciez niedaleko.

Ryj <s...@b...gnet.pl> napisał(a) w artykule

4. Data: 2000-03-21 12:24:10

Temat: Odp: Soczewki kontaktowe
Od: "Ryj" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kicia <k...@m...torch.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:01bf9043$0a0e9680$3...@a...aystent.polsl
.gliwice.pl...
> [...]
>
> Jesli chodzi o okuliste, znam bardzo dobrego i nie za drogiego ale nei w
> Gliwicach tylko w Raciborzu, a to przeciez niedaleko.
No niby tak, ale jakos nie chce mi sie ganiac outobusami czy pociagami.
W kadym razie dzieki na info! Aha, jeszcze jakbys mi mogla napisac ile Cie
te soczewki kosztuja to byloby milo :)

Pozdrawiam
Ryj

5. Data: 2000-03-21 12:24:18

Od: "Ryj" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nycpd <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:LPqA4.6558$O...@n...tpnet.pl...
[...]
> [...]
jedna
> wyschnie ci albo przekrecisz ja w pojemniku to musisz znowu wydac 300-500
Jedna za 20? Czyli ogolnie to wychodzi 40zl za miesiac?
Czy moze trzeba cos jeszcze do ich uzytkowania?

> pozdrowienia
> nycpd

Pozdrawiam
Ryj

6. Data: 2000-03-25 17:08:49

Od: "maks" <2...@s...wsub.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2000-04-05 20:34:31

Od: "Kicia" <k...@m...torch.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ryj <s...@b...gnet.pl> napisał(a) w artykule
<KRJB4.16778$Ob.543950@news.tpnet.pl>...

> [...]
.gliwice.pl...
> W kadym razie dzieki na info! Aha, jeszcze jakbys mi mogla napisac ile

nie ma za co dziekowac:)

dwa lata temu kosztowalo mnie to 200 zl ( w tym byla cena soczewek + 2
wizyty u okulisty)
plyn do utrzymywania soczewek w czystosci kosztuje mniej wiecej 45-50 zl
za 250 ml a sol fizjologiczna ktora tez mozna przemywac soczewki kosztuje
w aptece cos ze 2 zl.

komputerowe badanie wzroku
Medyczny problem - prośba o konsultację
diane35