antykoncepcja - czy brak 7dniowej przerwy wpływa na skuteczność?

1. Data: 2002-07-16 19:32:03

Temat: antykoncepcja - czy brak 7dniowej przerwy wpływa na skuteczność?
Od: "marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Proszę o utwierdzenie mnie w przekonaniu (lub obalenie mojej teorii).
Obecnie przyjmują tabletki antykoncepcyjne Minulet i zamierzam zacząć
następne opakowanie bez siedmiodniowej przerwy. Wiem, że częto sie tak robi,
by np. uniknąć miesiączki podczas urlopu, ale czy nie zmniejsza to
skuteczności środka?
Wydaje mi się, że nie zmniejsza, ale po dokładnym przestudiowaniu ulotki nie
mam pewności.
Dzięki za pomoc
Marta

2. Data: 2002-07-16 23:38:10

Temat: Re: antykoncepcja - czy brak 7dniowej przerwy wpływa na skuteczno?ć?
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> skuteczności środka?
> Wydaje mi się, że nie zmniejsza, ale po dokładnym przestudiowaniu ulotki

Na 100% nie zmniejsza

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny