apel - zdjecia

1. Data: 2004-09-24 10:59:20

Temat: apel - zdjecia
Od: "Confetti" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze uwaznie ogladam zdjecia kwiatow oraz innych roslin, bo na tej
podstawie moge porownac stan i kondycje swoich. Czasami popadam w
frustracje, czasami pekam z dumy:-) Generalnie jednak bylabym zachwycona,
gdybym mogla zobaczyc przedstawiane rosliny w szerszych ujeciach, np. jak sa
komponowane w rabatach, w jakich zasadzeniach sasiaduja. Dla poczatkujacego
w tej dziedzinie to bezcenne zrodlo informacji, szalenie pomocne i
dzialajace na wyobraznie.
serdecznie pozdrawiam, Confetti

2. Data: 2004-10-02 14:39:31

Temat: Re: apel - zdjecia
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
W liście, którego autorem jest Confetti przeczytałem:

C> Zawsze uwaznie ogladam zdjecia kwiatow oraz innych roslin, bo na tej
C> podstawie moge porownac stan i kondycje swoich. Czasami popadam w
C> frustracje,

Myślę, że niepotrzebnie. Bardzo często fotografowane rośliny
są pokazywane w taki sposób aby ukryć resztę, która jest mało
atrakcyjna. Zresztą, każda roślina na fotografii wygląda o
wiele lepiej niż w naturze.
Krzysztof Marusiński

3. Data: 2004-10-02 15:10:58

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

He he, jeśli tak, to ciekawe, jak wyglądają całe ogrody ?

Pozdrawia badziewnie boletus

jarząb szwedzki
gatunki obce
Ilex - jak ciac?