apteka Oceanic w Sopocie

1. Data: 2003-01-03 11:15:40

Temat: apteka Oceanic w Sopocie
Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Informacja moze sie okazac przydatna pewnie jedynie dla osob z Trojmiasta, ale
jest nas tutaj kilkoro :)

Wybralam sie wczoraj wreszcie do tej apteki Oceanica. Zrozumiale jest, ze wybor
kosmetykow tej firmy jest tam ogromny (jest wszystko) ;))) Ceny? Normalne.
Mialam cicha nadzieje, ze moze troszke nizsze... Niestety nie mozna placic karta.
Zrobilam zakupy za ponad 80 zl. Od pierwszego zastosowania podoba mi sie krem
na szyje, dekolt i biust (biale pudeleczko wielkosci kremu do twarzy). Ladnie
sie nanosi na skore, dobrze wchlania i jest bez zapachu. Kosztuje ok. 10 zl.
Wczoraj udalo mi sie rowniez wyprobowac balsam lekko brazujacy do ciala.
Wysmarowalam sie nim na noc. Wchlnia sie bardzo dobrze. I faktycznie lekko
brazuje (juz po jednym razie widac). Niestety zapach... charakterystyczny
dla samoopalaczy... Jakos nie umiem go polubic :( Na pewno balsamy brazujace
maja te przewage nad samoopalaczami, ze sie latwiej nanosza. Coz moge o nim
jeszcze dodac... Cena ok. 25 zl.
Polecam rowniez ich plyn do higieny intymnej. Maseczki jeszcze nie wyprobowalam
(zakupilam te hydrozelowa). Koncentratu korygujaco-rozjasniajacego na naczynka
tez jeszcze nie wyprobowalam (musze najpierw wykonczyc zel Dermiki ;)

Troszke sie rozczarowalam, ze pani w aptece nie dolozyla mi do zakupu zadnych
probek na zachete. Sama nie poprosilam, bo nie mialam jakiegos konkretnego
zapotrzebowania, ale na pewno milo by bylo dostac cos ot tak sobie...

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-01-03 11:33:08

Temat: Re: apteka Oceanic w Sopocie
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Koncentratu korygujaco-rozjasniajacego na naczynka
> tez jeszcze nie wyprobowalam (musze najpierw wykonczyc zel Dermiki ;)

no to ja przewrotnie w watku oceanica o dermike zapytam ;)
jak sie ten zel spisuje? (to ten zielony z witamina P?) ja mam probke i
wlasnie ja wykanczam, ale po kilku dniach uzywania nie moge za wiele
powiedziec... choc po drodze byly 20 stopniowe mrozy ;)
jak sie spisuje u Ciebie?

anna
http://mitica.w.interia.pl
zawsze szukałam krajobrazów przedboskich.
stąd moja słabość do Chaosu.
(za e.cioranem)

1. Data: 2003-01-03 12:22:58

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

anna <a...@r...fm> wrote:

> [...]
> wlasnie ja wykanczam, ale po kilku dniach uzywania nie moge za wiele
> powiedziec... choc po drodze byly 20 stopniowe mrozy ;)

Sam zel jest lekko zoltawy, ale opakowanie bylo faktycznie zielone :)
Ja jestem z tego zelu zadowolona. Faktycznie rozjasnil mi zaczerwienione
miejsca w okolicy nosa. Nie byly to duze zmiany, ale roznice widac. Buteleczka
jest bardzo wydajna, wystarczyla mi na ponad 2 miesiace, ale na cala twarz
stosowalam tylko na wieksze mrozy. Zazwyczaj smarowalam tylko nos i policzki, ale
rano i wieczorem. Zel sie bardzo ladnie wchlania, choc po nalozeniu trzeba
chwilke odczekac. Na zel zawsze nakladalam krem odpowiedni do pory dnia i
pogody, no a nadzien jeszcze na to podklad i sypki puder ;)))

Oczywiscie nie ma co sie nastawic, ze zlikwiduje rozszerzone naczynka
krwionosne. Z tym nie tak latwo :(((

Polecam :) Ja na pewno jeszcze do tego specyfiku kiedys powroce :)

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-01-03 14:26:11

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiscie nie ma co sie nastawic, ze zlikwiduje rozszerzone naczynka
> krwionosne. Z tym nie tak latwo :(((

no wlasnie, to juz wiem :(
ale chce ochronic skore przed mrozami - ostatnio po 2 godzinach na
10-stopniowym mrozie porobily mi sie jakies czerwone plamy na
policzkach, ktore zeszly dopiero nastepnego dnia. ki pieron?
poza tym mam pajaczki na kosciach policzkowych i na nosie. z tymi juz
sie pgodzilam, ale nowych stanowczo sobie nie zycze.

> Polecam :) Ja na pewno jeszcze do tego specyfiku kiedys powroce :)

a ile kosztuje tubka?

1. Data: 2003-01-03 14:32:14

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

anna <a...@r...fm> wrote:

> [...]
> poza tym mam pajaczki na kosciach policzkowych i na nosie. z tymi juz
> sie pgodzilam, ale nowych stanowczo sobie nie zycze.

No niestety jest to problem :((( Zdecydowanie trzeba uwazac i chronic
skore jak tylko sie da.

> a ile kosztuje tubka?

Dokladnie nie pamietam, ale jakos ponad 40 zl. Jest to sloiczek z pompka.
Ten koncentrat korygujaco-rozjasniajacy Oceanica kosztuje o polowe mniej,
ale niestety tez jest go mniej. I jest w tubce z takim przewezeniem na koncu.

Evik

1. Data: 2003-01-03 16:00:25

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Evik!
Myslalam, ze tez dostaniesz probeczki jak ja. Moze pani aptekarka miala
dobry humor przez swietami? ;)))
A ceny są nieco niższe, w porównaniu np. z cenami w Centrum Handlowym we
Wrzeszczu.
Tez miałam napisać o karcie, bo musiałam leciec do bankomatu az na Monte
Cassino...;(((
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-01-03 22:56:00

Od: "ToJa" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam,
> Evik

Bo panie najprawdopodobniej są dwie i jedna może trochę milsza i lepiej
usposobiona do klientek :-)

pozdrawiam ASia

1. Data: 2003-01-06 08:48:53

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ToJa <A...@o...pl> wrote:

> Bo panie najprawdopodobniej są dwie i jedna może trochę milsza i lepiej
> usposobiona do klientek :-)

No tak to juz bywa... Ja trafilam na taka dosc wysoka pania w ciemnych
dluzszych wlosach. Moze nastepnym razem uda mi sie trafic na te druga ;)
Podoba mi sie, ze mozna tam zakupic wszystko z oferty Oceanic :)

Wczoraj wyprobowalam ich maseczke, te hydrozelowa. Calkiem fajna :)

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-01-06 08:53:22

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@p...onet.pl> wrote:
> Witaj Evik!

Hej! :)))

> Myslalam, ze tez dostaniesz probeczki jak ja. Moze pani aptekarka miala
> dobry humor przez swietami? ;)))

Nastepnym razem jak sie tam wybiore, sama poprosze o probke kremu Matis.
Wypatrzylam sobie taki jeden, a do tanich nie nalezy niestety :(

> A ceny są nieco niższe, w porównaniu np. z cenami w Centrum Handlowym we
> Wrzeszczu.

A to calkiem mozliwe. Stosunkowo niskie ceny sa w supermarketach (ale nie
zawsze mozna dostac wszystko co sie chce) i na esentia.pl :)))

> Tez miałam napisać o karcie, bo musiałam leciec do bankomatu az na Monte
> Cassino...;(((

Na szczescie mialam na wszelki wypadek 100 zl przy sobie :)))

Pozdrawiam,
Evik

! Sprzedam super suszarka do wlosow PHILIPS !
! Sprzedam super suszarka do wlosow PHILIPS !
lady in red
ziaja - zestaw
maseczka oczyszczajaca- jaka?