aquaaerobic w krakowie (?)

1. Data: 2003-03-16 21:34:12

Temat: aquaaerobic w krakowie (?)
Od: xanka <x...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiecie moze czy i gdzie jest prowadzona gimnastyka w wodzie? Moze
ktoras z Was chodzi na takie cos?
dzieki za wszelkie podpowiedzi :)

xanka

1. Data: 2003-03-16 21:36:39

Temat: Re: aquaaerobic w krakowie (?)
Od: "elais" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ponoc na awf

1. Data: 2003-03-16 21:56:57

Od: "pysia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

KS Korona na ul.Kalwaryjskiej i na ul. Szuwarowej-os. Ruczaj. Nic wiecej nie
umiem powiedziec poniewaz nie chodzilam na takie zajecia :( Jezeli chodzi o
cene ze na Szuwarowej 10 wejsc kosztuje 170 zl.
pozdrawiam
aneta

1. Data: 2003-03-16 22:18:13

Od: xanka <x...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

pysia wrote:

> KS Korona na ul.Kalwaryjskiej i na ul. Szuwarowej-os. Ruczaj. Nic wiecej nie
> umiem powiedziec poniewaz nie chodzilam na takie zajecia :( Jezeli chodzi o
> cene ze na Szuwarowej 10 wejsc kosztuje 170 zl.

o raju dzieki dziewczyny za taka szybka odpowiedz :)

A moze ktos kto chodzil sie jeszcze wypowie, czy byl zadowolony, jak to
wygladalo i takie tam.. Musze cos zrobic ze soba, bo po zimie sie troszke hm...
zaniedbalam.. jak patrze na swoje uda i pupe.. to to nie jest to co chcialabym
widziec ;)

pozdrawiam
xanka

1. Data: 2003-03-16 23:20:07

Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
hm...
| zaniedbalam.. jak patrze na swoje uda i pupe.. to to nie jest to co

Witam

Daj sobie na luz z tym aquaaerobiciem, to jest jeden wielki pic na wode.
To i tak nic nie daje !!!! Widzialem nie raz jak sa prowadzone tego typu
zajecia i w jaki sposob wykonywane przerozne cwiczenia, to sie
zastanawialem jakim prawem tak zdzieraja kase i oszukuja ludzi !!!! Tylko
naiwne kobiety chodza na tego typu rzeczy.
To tyle z mojej strony

Pozdrawiam
Kaf

1. Data: 2003-03-16 23:54:26

Od: xanka <x...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip Kafar wrote:

> Daj sobie na luz z tym aquaaerobiciem, to jest jeden wielki pic na wode.
> To i tak nic nie daje !!!!

hm.. to nie jest pocieszajace ;)
skad wiesz ze nic nie daje? miales moze osobiste doswiadczenia ? :)

> Widzialem nie raz jak sa prowadzone tego typu
> zajecia i w jaki sposob wykonywane przerozne cwiczenia, to sie
> zastanawialem jakim prawem tak zdzieraja kase i oszukuja ludzi !!!!

tzn? jakies szczegoly?

> Tylko
> naiwne kobiety chodza na tego typu rzeczy.

myslisz ze kobiety ktore chodza na cwiczenia sa naiwne? why?

pzdr
xanka

1. Data: 2003-03-17 08:52:29

Od: "Lola Malone" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest tez w aquaparku
buzka
lola

1. Data: 2003-03-17 09:58:54

Od: "elais" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

wiesz mysle ze jako cwiczenia dodatkowe to beda ok ,ale ja chodze na zwykly
fitness gdzie pozadnie sie wypoce i wiem ze to daje rezultaty ,poniewaz
aktywnie sie spala tluszcz ,a w wdodzie nie wycwiczysz dokladnie wszytkich
partii ciala ,wiec mysle ze powinnas chodzic w tygodniu na zwykly aerobic a
w weewkendy dla relaksy na aqua
elais

1. Data: 2003-03-17 13:08:50

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora