prosze, podajcie strone sklepu internetowego YR ...

1. Data: 2003-03-16 23:19:11

Temat: prosze, podajcie strone sklepu internetowego YR ...
Od: "Beata S." <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

~`~`~`~`~`~
Beata S.
~`~`~`~`~`~

1. Data: 2003-03-17 06:46:38

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety YR nie ma polskiej strony internetowej :-(
Strony innych krajów są dostępne :
http://www.yves-rocher.com/ie.html

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-17 08:22:21

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Niestety YR nie ma polskiej strony internetowej :-(
> Strony innych krajów są dostępne :
> http://www.yves-rocher.com/ie.html

wrobelki cwierkaja ze wkrotce bedzie, niestety bez sklepu internetowego

Asiek

1. Data: 2003-03-17 13:22:29

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wrobelki cwierkaja ze wkrotce bedzie, niestety bez sklepu
internetowego

ale byłoby super:-) Bo mi bardzo brakuje, że nie YR nie ma strony
polskiej. Mam nadzieję, że już niedługo się pojawi...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-17 13:30:45

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asia Kubiak" <a...@b...pl> wrote in message
> wrobelki cwierkaja ze wkrotce bedzie, niestety bez sklepu internetowego

O rany, a ich marketing nie wpadl na to, ze mogliby na tym sklepie dodatkowo
zarobic i byloby to bardzo wygodne rozwiazanie? No, naprawde, niektore
rzeczy mnie zdumiewaja...
Ale to tak OT zupelnie :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-17 16:36:55

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
dodatkowo
> zarobic i byloby to bardzo wygodne rozwiazanie? No, naprawde, niektore

to wlasnie panie z marketingu YR upieraly sie ze strona ma byc, ale bez
sklepu internetowego "bo YR jest firma konserwatywna, dopiero w zeszlym roku
wprowadzilismy kody paskowe na naszych produktach, a klientka ma sobie
obejrzec towar na stronie ale po zakupy udac sie do najblizszego sklepu".
wiadomosc niemal z pierwszej reki, znajomy stawal w przetargu na zrobienie
im strony internetowej no i wyjechal z Wawy hmmm... zdumiony podejsciem.

Asiek

aquaaerobic w krakowie (?)
[Wrocław] fryzjer godny polecenia
MAKIJAŻ ZA DARMO!