argumenty przeciw rozwodowi

1. Data: 2002-08-28 12:28:38

Temat: Re: argumenty przeciw rozwodowi
Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Aug 2002 17:44:53 +0200, "kobita30" <k...@n...pl>
wrote:

>jakie argumenty podać facetowi (mężowi), który chce odejść z niewiadomych Mu
>do końca powodów, mówiąc, że po prostu jest nieszczęsliwy i NIE CHCE:

niemozliwe, by te powody byly "niewiadome", raczej sa "niewyslowione"

--
____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ _________________________
stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

1. Data: 2002-08-28 22:52:23

Od: "Veronika" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TheStroyer <a...@c...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aki049$g4p$...@n...ipartners.pl...

> Jak bedzie zle, napisz znowu. Pogadamy :-)
>
> JGrabowski

Hmm... to nie ja pytałam o radę w związku z rozwodem ale czytam uważnie
grupę i trafiłam na te oto słowa:
>"Dzisiaj jest mu lepiej, a jutro bedzie mu zle. Lepiej, zeby wtedy
oklamywal
>juz inne kobiety, bo siebie samego chyba zaklamal dawno."

>JGrabowski

I jakoś tak pasują do mojego pokręconego życia. Za nie właśnie dziękowałam.
I dziękuję nadal.

V-V

rozstanie rodzicow
Stara sprawa z okazji (nie)działania czegokolwiek...
Kurs asertwynosci - cena?
No i co? kurka
troche refleksji na temat ratowania zycia