automatyczne wysuwanie zylki w podkaszarce - jak to ma dzialac?

1. Data: 2006-07-12 09:08:52

Temat: automatyczne wysuwanie zylki w podkaszarce - jak to ma dzialac?
Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

mam taka prosciutka podkaszarke grizzli (czy w ogole podkaszarka moze byc
skomplikowana?) i na pudelku napisane jest, ze ma automatyczny wysuw
zylki. jak to powinno dzialac? zylka zrywa sie bardzo czesto, po kilku
minutach pracy w gestej trawie. czy powinna sie sama wysunac dalej? czy
ktos wie jak prawidlowo zalozyc zylke zeby sie wysuwala? niestety nie mam
do tego instrukcji, a sa rejony gdzie kosiarka po prostu nie wjade. na
przyklad nad brzegami stawu...

opera for MAC OSX

2. Data: 2006-07-12 10:03:34

Od: "Tomek Kaczmarek" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gustaw H. <n...@n...nocom> napisał(a):

> [...]
> ktos wie jak prawidlowo zalozyc zylke zeby sie wysuwala? niestety nie mam
> do tego instrukcji, a sa rejony gdzie kosiarka po prostu nie wjade. na

Jak żyłka ci się zerwie nalecy uderzyć głowicą o podłoże i żyłka powinna się
sama wysunąć. W głowicy jest taki przycisk, który pod naciskiem luzuje
żyłkę. Oczywiście należy udeżać głowicą z czuciem żeby jej nie rozwalić.

Tomek

3. Data: 2006-07-12 11:28:05

Od: "YOU_rek" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sama wysunąć. W głowicy jest taki przycisk, który pod naciskiem luzuje
> żyłkę. Oczywiście należy udeżać głowicą z czuciem żeby jej nie rozwalić.

Zgadza się wszak pod jednym warunkiem -
należy właściwie nawinąć żyłkę na bęben bo inaczej
faktycznie można rozwalić podkaszarkę.
"właściwie" tzn. przeciwnie do kierunku obrotu bębna no
i oczywiście oba końce w tym samym kierunku.

Pozdr.
YOU_rek

4. Data: 2006-07-12 22:41:03

Od: "mia63" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> faktycznie można rozwalić podkaszarkę.
> "właściwie" tzn. przeciwnie do kierunku obrotu bębna no
> i oczywiście oba końce w tym samym kierunku.

Inaczej nawijałam i sie udało za pierwszym razem:-))

samot....samodzielna mia<oczko>

5. Data: 2006-07-13 19:21:40

Od: <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pod spodem podkaszarki,jest taki bębenek,do nawijania żyłki.Należy go
odkręcic /nacisnąć i w lewo/nawinąc żylke,przeciągnąc przez otwór docisnąc i
zakręcić w prawo obudowę szpulki.Od spodu szpulki jest taki
przycisk-wystarczy podczas koszenia,lekko uderzyć kosiarką o ziemię .Powinna
się żyłka sama wysunąć .Ten przycisk podczas uderzenia zwalnia blokadę żyłki
Użytkownik "Gustaw H." <n...@n...nocom> napisał w wiadomości
> [...]
> ktos wie jak prawidlowo zalozyc zylke zeby sie wysuwala? niestety nie mam
> do tego instrukcji, a sa rejony gdzie kosiarka po prostu nie wjade. na

dymiąca kosiarka
wierzby i inne zdobycze urlopowe
"specjalny" torf przeciwko glonom w wodzie... ;)
pomóżcie z Curcumą & przycinanie czereśni
złoty krzew w twoim ogrodzie!!!