trawa odporna na przesuszenie

1. Data: 2006-07-12 09:11:09

Temat: trawa odporna na przesuszenie
Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos zna gatunek trawy, ktora bedzie odporna na przesuszenie i przy
okazji moze ladnie wygladac? obecnie trawa na dzialce ma kolor dobrze
wysuszonej slomy, pewnie jak spadnie deszcz to sie zazieleni ale chcialbym
cos, co bez zraszaczy jest w stanie wytrzymac okresy suszy. chwasty w tej
"trawie" rosna pieknie i sa zielone. moze jest tez i trawa o podobnych
wlasciwosciach? i gdzie kupic cos takiego?

pozdrowienia

opera for MAC OSX

2. Data: 2006-07-12 09:28:04

Temat: Re: trawa odporna na przesuszenie
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gustaw H. napisał(a):
> [...]
> chwasty w tej "trawie" rosna pieknie i sa zielone. moze jest tez i trawa
> o podobnych wlasciwosciach? i gdzie kupic cos takiego?
Eeee, takie rzeczy, to tylko w Erze;-)Trawa bez podlewania zawsze
zzółknie, no chyba ze trawy porastajace wydmy

--

Gosia

3. Data: 2006-07-12 09:29:37

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Gustaw H. napisał(a):
> [...]
> wysuszonej slomy, pewnie jak spadnie deszcz to sie zazieleni ale chcialbym
> cos, co bez zraszaczy jest w stanie wytrzymac okresy suszy.
W sklepie z wykładzinami - sztuczna ;-)

4. Data: 2006-07-12 09:46:58

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 Jul 2006 11:29:37 +0200, <i...@w...pl> wrote:

> W sklepie z wykładzinami - sztuczna ;-)

no co ty. na wydmach rosnie trawa, jest zielona a wody ma malo. tylko
gdzie taka kupic i jak sie nazywa...

opera for MAC OSX

5. Data: 2006-07-12 09:49:28

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gustaw H." <n...@n...nocom> napisał w wiadomości
> [...]
> cos, co bez zraszaczy jest w stanie wytrzymac okresy suszy. chwasty w tej

Perz ?;-)
--

pozdrawiam :-) piotrh

6. Data: 2006-07-12 09:53:45

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no co ty. na wydmach rosnie trawa, jest zielona a wody ma malo. tylko
> gdzie taka kupic i jak sie nazywa...

Nazwa i miejsce zakupu to drobiazg, ale czy jesteś pewien, że z leymusa albo
szczotlichy będzie trawnik?

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

7. Data: 2006-07-12 18:28:26

Od: "kajko" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no co ty. na wydmach rosnie trawa, jest zielona a wody ma malo. tylko
> gdzie taka kupic i jak sie nazywa...

wydmuchrzyca piaskowa.
Bez szans na trawnik :))

8. Data: 2006-07-13 07:34:43

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 Jul 2006 20:28:26 +0200, kajko <n...@m...pl> wrote:

> wydmuchrzyca piaskowa.
> Bez szans na trawnik :))

to chyba zostaje mi piekny chinski ogrodek kamienny... ;)

opera for MAC OSX

9. Data: 2006-07-13 13:36:23

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jul 2006 11:53:45 +0200, Basia Kulesz napisał(a):

> Nazwa i miejsce zakupu to drobiazg, ale czy jesteś pewien, że z leymusa albo
> szczotlichy będzie trawnik?

Facet nie pisał nic o trawniku...
Pennisetum jest ładne i na suszę odporne;)

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

10. Data: 2006-07-13 14:29:50

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Facet nie pisał nic o trawniku...

No hasło "trawa na działce" zrozumiałam widać dość potocznie:)

> Pennisetum jest ładne i na suszę odporne;)

Podobnie jak nieszczęsna Imperata...dalej żywozielona, zupełnie bez
problemu!

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

automatyczne wysuwanie zylki w podkaszarce - jak to ma dzialac?
dymiąca kosiarka
wierzby i inne zdobycze urlopowe
"specjalny" torf przeciwko glonom w wodzie... ;)
pomóżcie z Curcumą & przycinanie czereśni