trawa odporna na przesuszenie

11. Data: 2006-07-13 15:34:57

Temat: Re: trawa odporna na przesuszenie
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gustaw H. napisał(a):
> to chyba zostaje mi piekny chinski ogrodek kamienny... ;)

A nie japoński?
;-)
pozdr. Jerzy

12. Data: 2006-07-13 15:46:38

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Jul 2006 17:34:57 +0200, Jerzy Nowak
<0...@m...pl> wrote:

> A nie japoński?
> ;-)

"dziecko chinczyk i dziecko japonczyk to sie niczym w ogole od siebie nie
roznia. chyba tylko nazwa"
z ogrodkami moze byc podobnie ;)

opera for MAC OSX

13. Data: 2006-07-13 15:50:15

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Jul 2006 15:36:23 +0200, Marta Góra <m...@m...pl> wrote:

> Facet nie pisał nic o trawniku...

bo nie chodzi o trawnik, tylko o trawe :D

> Pennisetum jest ładne i na suszę odporne;)

piszesz o czyms takim:
http://www.hostas.com/images/grasses/pennisetum-litt
le-bunny.jpg ?

bardzo mi sie podoba. tylko gdzie to kupic?

opera for MAC OSX

14. Data: 2006-07-13 15:56:00

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gustaw H." <n...@n...nocom> napisał w wiadomości

> bo nie chodzi o trawnik, tylko o trawe :D

A, no to nie ma problemu:)))))

> piszesz o czyms takim:
> http://www.hostas.com/images/grasses/pennisetum-litt
le-bunny.jpg ?

> bardzo mi sie podoba. tylko gdzie to kupic?

Króliczka w Dankowicach:) A inne odmiany bywają w różnych sklepach, trzeba
się rozejrzeć - albo powymieniać. Niektórym trawy się rozrastają tak, że
trzeba przerzedzać wiosną:)))))

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

15. Data: 2006-07-13 16:46:25

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jul 2006 17:50:15 +0200, Gustaw H. napisał(a):

> piszesz o czyms takim:
> http://www.hostas.com/images/grasses/pennisetum-litt
le-bunny.jpg ?

> bardzo mi sie podoba. tylko gdzie to kupic?

Basia już dała odpowiedź, ale znacznie ułatwiłoby sprawę podanie skąd
jesteś.
Sporo traw można zamówić tu: www.kwietnik.com.pl

A poczytać o nnich w TaBazie.

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

16. Data: 2006-07-13 17:20:27

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Jul 2006 18:46:25 +0200, Marta Góra <m...@m...pl> wrote:

le-bunny.jpg ?

> Basia już dała odpowiedź, ale znacznie ułatwiłoby sprawę podanie skąd
> jesteś.

z centralnej polski, z miasta lodzi ;)

> Sporo traw można zamówić tu: www.kwietnik.com.pl
>
> A poczytać o nnich w TaBazie.

tak zrobie, dzieki za wszystkie informacje.

opera for MAC OSX

17. Data: 2006-07-13 17:40:21

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z centralnej polski, z miasta lodzi ;)
>

> tak zrobie, dzieki za wszystkie informacje.

To jeszcze dodatkowa - w Łodzi jest szkółka Szewczyków, bardzo ponoć dobra:)

Pozdrawiam, Basia.
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

18. Data: 2006-07-13 20:53:33

Od: "MisiekK" <kielpinski@usunto_data.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.hostas.com/images/grasses/pennisetum-litt
le-bunny.jpg ?

> bardzo mi sie podoba. tylko gdzie to kupic?

A to nie jest tzw. "Niedźwiedzie runo"?
--
MisiekK

19. Data: 2006-07-13 21:34:12

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MisiekK" <kielpinski@usunto_data.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Gustaw H." <n...@n...nocom> napisał w wiadomości
le-bunny.jpg ?

> A to nie jest tzw. "Niedźwiedzie runo"?

Nie...zobacz pod Festuca scoparia, to nie to samo, kostrzewa ma cieńsze
liście no i nie ma tak wspaniałych króliczych ogonów!

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

20. Data: 2006-07-15 21:23:12

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gustaw zapytał:

> czy ktos zna gatunek trawy, ktora bedzie odporna na przesuszenie i przy
> okazji moze ladnie wygladac?

Z traw nadających się na trawnik przychodzi mi na myśl kostrzewa owcza
(Festuca ovina). Rośnie często na szczerym piasku, ma nieco srebrzyste
zabarwienie.

Dzisiaj naczytałem się o wybitnej suchoznośności kostrzewy trzcinowej
(Festuca arundinacea). Ma system korzeniowy do 2 m. Występuje na podmokłych
łakach ale ma być wybitnie odporna na suszę.
Czy ktoś miał jakieś doswiadczenia z tym gatunkiem?

Pozdrawiam zaciekawiony, :-)

Zbvszek

automatyczne wysuwanie zylki w podkaszarce - jak to ma dzialac?
dymiąca kosiarka
wierzby i inne zdobycze urlopowe
"specjalny" torf przeciwko glonom w wodzie... ;)
pomóżcie z Curcumą & przycinanie czereśni