banalne pytanie do mezczyzn

1. Data: 2001-11-24 22:08:38

Temat: Re: banalne pytanie do mezczyzn
Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 0...@n...onet.pl, d...@p...onet.pl at
d...@p...onet.pl wrote on 23-11-01 20:44:

> Który to juz raz wypowiadasz swoje (zreszta w wiekszosci, wydawaloby sie, ze
> oczywiscie trafne) poglady w podobny sposób?
> Czy poprzednie spory na ten sam temat z osobami prezentujacymi stanowisko
> zblizone do Patriarchy rozwinely Cie, rozwinely Twoje myslenie o sprawach
> mesko-
> damskich? Watpie.
>
> Mnie by sie po prostu nie chcialo tracic czasu.

To go prosze Cie nie trac!
Moj spor, moja broszka.
A od powtarzania i mi sie lepiej utrwalaja wlasne przekonania.
I kolejny raz przekonuje sie, ze tak wlasnie a nie inaczej mysle.
A teraz juz mi sie nie chce tracic czasu - teraz jest resztka czasu mojego
kota i jestem mu ten czas winna. Potem juz tylko na zawsze w pamieci i w
sercu:(((

> Saulo

pozdr.
Jo.

1. Data: 2001-11-25 20:55:07

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alienkaa"
> No tak - pociesz sie, ze moj kumpel pracowal w biurze
> gdzie bylo poza nim 5

To jeszcze zależy jakiego typu to były kobiety...

> ponoc byl dokladnie zorientowany kiedy ktora bedzie miala okres...

Eeee takie tematy to mnie nie ruszają i chętnie bym o nich posłuchał w pracy
od takich koleżanek.
Te z którymi ja pracuję to by były raczej zbulwersowane poruszaniem takich
tematów wśród facetów.

> ja mam ponoc calkiem sporo z faceta:) tzn. z charakteru:))

Z charakteru to nie wiem (bo było za mało czasu w Alchemii aby zbadać
Twój charakter) bo z wyglądu niewiele - zwłaszcza te Twoje długie blond
włosy :))))))))))))))))

> Ja jednak preferuje meskie:)

Eeeee to Ty jakaś nie tego jesteś ;)

> Alienkaa zastanawiajaca sie nad wersja Malienkaa

Już nie komplikuj sobie życia Maju :))

--
TNIJ CYTATY!!! Bo są komplikacje

Dziewczyna - same problemy