banktwarzy

1. Data: 2003-01-12 18:12:40

Temat: banktwarzy
Od: "Kasia" <r...@w...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Czy ktroras z Was korzystala z uslug firmy: www.banktwarzy.com ? Chcialabym
skorzystac z "metamorfozy", ale nie wiem czy maja dobrych stylistow. Prosze
o wszelkie komentarze na ten temat.
Dziekuje i pozdrawiam.
Kasia

1. Data: 2003-01-12 20:34:44

Temat: Re: banktwarzy
Od: "Chmurka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <r...@w...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Chcialabym
> skorzystac z "metamorfozy", ale nie wiem czy maja dobrych stylistow.

korzystac nie korzystalam, ale zdjecia wygladaja czadersko........ wiem ze
taka zmiana to skrajne przypadki, ale i tak jestem pelna podziwu...
gdybys sie zdecydowala na taka metamorfoze to koniecznie potem opisz jak
bylo :))

pozdrawiam
chmurka

1. Data: 2003-01-12 20:43:32

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Chcialabym
> skorzystac z "metamorfozy", ale nie wiem czy maja dobrych stylistow.

Ja z tego nie korzystalam, ale obejrzalam ta strone. Zdjecia sa wg mnie
naprawde dobre, profesjonalne. Makijaze tez wygladaja jak zrobione przez
"znawcow". A z reszta logiczne jest, ze jesli zdjecia sa tak dobrej jakosci
to i stylisci takze. Popatrz chociazby na fryzury. Wygladaja b. ladnie i sa
dobrane do typu urody dziewczyny. Ja sama bym se zrobila taka metamorfoze z
ciekawosci, ale niestety kasy nie mam teraz :(

pozdrowka Iza

1. Data: 2003-01-12 22:18:42

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiu, czy moge Cie prosic o zmiane nicka, bo pisuje tu dosc czesto i
wlasnie w ten sposob sie podpisuje
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-01-13 08:58:43

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Chcialabym
> skorzystac z "metamorfozy", ale nie wiem czy maja dobrych stylistow.

Przejrzałam i powiem wam, że nawet nie zdajemy sobie sprawy jakie jesteśmy
piękne :-)

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-01-13 09:27:48

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym
> skorzystac z "metamorfozy", ale nie wiem czy maja dobrych stylistow.
Prosze
> o wszelkie komentarze na ten temat.

Hm...mam właściwie tylko jedną uwagę...ładnie te " nowe dziewczyny "
wyglądają ale jedno pytanie, czemu tak staro?
Po " zrobieniu" przybyło (niektórym, nie wszystkim) co najmniej, po 5 lat.

Hanuś

1. Data: 2003-01-13 09:39:53

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <r...@w...nospam.pl> wrote in message news:avsb6u$74s$1@foka.acn.pl...
> Czy ktroras z Was korzystala z uslug firmy: www.banktwarzy.com ?
Chcialabym
> skorzystac z "metamorfozy", ale nie wiem czy maja dobrych stylistow.

Po przemianie dziewczyny te staly sie jakies takie plastykowe,
sztuczne,starsze...zgubily gdzies swoja niewinnosc,subtelnosc...
Nie podobaja mi sie te zmiany..

Adrianna
[nie mogę znieść myśli,że przestanę istnieć...]

1. Data: 2003-01-13 09:58:03

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co racja to racja...Wyglądają faktycznie starzej...
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-01-13 10:50:47

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyglądają ale jedno pytanie, czemu tak staro?
> Po " zrobieniu" przybyło (niektórym, nie wszystkim) co najmniej, po 5 lat.
czy ktos ogladal wczoraj Idola. Metamorfozy Leszka Czajki sa raz mniej ,raz
bardziej udane. Przykladem tego jest Hania Stach. Na poczatku, jak przyszla
miala konski ogon bez grzywki. Wygladala pospolicie, ani ladnie ani brzydko,
ot tak jak tysiace dziewczyn naokolo. Po pierwszej obrobce zrobiono jej
grzywke, lekkie pasemka rozjasniajace, podcieto do ramion. Wygladala
fantastycznie- rewelacyjnie wrecz. Delikatnie, subtelnie az zadziwiala
zmiana. Wczoraj pokazywali ja w nowym uczesaniu i makijazu. Rozowy/ceglasty
czy jakis tam cien ja okropnie postarzal i wlosy byly tak pokrecone i
upiete, ze wygladala duzo starzej i zniknela jej niewinnosc i wdziek. Ba
nawet twarz wygladala grubiej. Bylam zadziwiona jak makijaz i fryzura (tylko
uczesanie w tym przypadku) moze az tak bardzo albo zniszczyc albo upiekszyc
.

Jola L-L sledzaca stylizacje w tym programie

1. Data: 2003-01-13 11:14:56

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
(tylko
> uczesanie w tym przypadku) moze az tak bardzo albo zniszczyc albo

Ja ogladalam. I tak sobie mysle, ze wiecej dziewczyn mialo wczoraj niezbyt
fortunne makijaze. Np. ta Agnieszka (Szewczyk sie chyba nazywa). Wygladala
bardzo staro.
A Hania, faktycznie tez starzej. Jak miala proste wlosy z grzywka,
przypominala Sophie Morceau (tak sie pisze?) i bardzo jej dobrze z tym bylo!
:-))

Kruszynka
(ktora dlatego glownie oglada, zeby zobaczyc te makijaze, choc nie tylko...)
--
"Primum non stresere..."

cos dla nas
YR znowu
PUPA
rocher
kosmetyki profesjonalne do dbania o wlosy