baranina i cielęcina/Poznań

1. Data: 2007-03-13 15:14:03

Temat: baranina i cielęcina/Poznań
Od: Asikk <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Pytanie może banalne, ale niestety nie wiem gdzie można kupić w Poznaniu
mięso baranie i cielęce. Sprawdzałam w wielu sklepach i niestety nigdzie
nie znalazłam.

Dziękuję i pozdrawiam
Asikk

2. Data: 2007-03-13 17:52:44

Temat: Re: baranina i cielęcina/Poznań
Od: Marek <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Asikk
Tue, 13 Mar 2007 16:14:03 +0100 napisałeś:

> Witam,
>
> Pytanie może banalne, ale niestety nie wiem gdzie można kupić w Poznaniu
> mięso baranie i cielęce. Sprawdzałam w wielu sklepach i niestety nigdzie
> nie znalazłam.

przeprowadz sie gdzies...

a jesli nie chcesz, to moze:

Kurczak na butelce/puszce piwa
SKŁADNIKI:

* kurczak - 1,5-2 kg,
* sól (vegeta),
* majeranek,
* przyprawy do kurczaka wg uznania,
* olej.

PRZYGOTOWANIE:
Kurczaka umyć, a następnie natrzeć solą, vegetą, majerankiem i przyprawami.
Zostawić na kilka godzin w lodówce (najlepiej na noc). Po tym czasie nadziać
kurczaka na puszkę z połową piwa wewnątrz i polać go olejem. Wstawić do
piekarnika i piec w zależność od masy - 1,5-2 godz. polewając od czasu do
czasu olejem lub sosem z dna. Uwaga: niestety pryska na wnętrze piekarnika

Marek
Psycholog do pacjenta:
- Muszę pana zmartwić. Pan nie ma kompleksów, pan naprawdę jest głupi.

3. Data: 2007-03-13 23:03:17

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asikk" <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Pytanie może banalne, ale niestety nie wiem gdzie można kupić w Poznaniu
> mięso baranie i cielęce. Sprawdzałam w wielu sklepach i niestety nigdzie
> nie znalazłam.

nie polecam ci zadnych marketow. jesli wiesz gdzie jest tzw. manchatan to
wybierz sie tam i poszukaj stoisk miesnych. mieso tam sprzedawane
najczesciej jest ze swiezego uboju, swiezsze na pewno niz z marketu.

4. Data: 2007-03-14 10:24:00

Temat: Re: baranina i cielÄ?cina/PoznaĹ?
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pytanie może banalne, ale niestety nie wiem gdzie można kupić w
> Poznaniu mięso baranie i cielęce. Sprawdzałam w wielu sklepach i

W Toruniu cielęcina jest w hipermaketach. Wbrew zdaniom tutaj świeża, bo
sami kroją na zapleczu.

Baranina - w T. jak na razie tylko na rynku, od baby, która ma własne
barany. Potwornie droga.

DJD

5. Data: 2007-03-14 13:15:59

Od: Asikk <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

darkblue napisał(a):
> [...]
> wybierz sie tam i poszukaj stoisk miesnych. mieso tam sprzedawane
> najczesciej jest ze swiezego uboju, swiezsze na pewno niz z marketu.

Niestety nie mam pojęcia gdzie jest manchatan w Poznaniu. Możesz mi
powiedzieć?

Pozdrawiam
Asikk

6. Data: 2007-03-14 13:25:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asikk" <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> wrote in message

Poznaniu

> Niestety nie mam pojęcia gdzie jest manchatan w Poznaniu. Możesz mi
> powiedzieć?
>
> Pozdrawiam
> Asikk

To inaczej bazarki - jest wiele takich miejsc w każdym mieście... Zapytaj
dowolnej kobiety, która tam mieszka od dawna - najczęściej niemłoda - ta,
która wraca z torbami pełnymi zakupów...

7. Data: 2007-03-14 17:58:35

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> napisał w
wiadomości news:et8ig0$s98$1@news.onet.pl...

> W Toruniu cielęcina jest w hipermaketach. Wbrew zdaniom tutaj świeża, bo
> sami kroją na zapleczu.
>
> Baranina - w T. jak na razie tylko na rynku, od baby, która ma własne
> barany. Potwornie droga.

Co do T. cielecina (dobra!), takze gicze cielece (nie w plastrach, a
normalnej dlugosci) w sklepiku morlin na szerokiej kolo strumykowej. Tam
takze mozna dostac poledwice (nie trzeba zamawiac), jak ktos ma ochote na
mieso mielone, wskazuje sie wybrany kawalek a panie to przepuszczaja przez
maszynke. Sklepik polecam
Co do baraniny - jaka cena i gdzie dokladniej, o ile mozna. Czy osoba jest
godna zaufania, jezeli chodzi o jakosc miesa?

Pozdrawiam

Kri Z

W T. tez bywa konina i wyroby z koniny :)

8. Data: 2007-03-14 18:06:12

Od: akata <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Mar 2007 16:14:03 +0100, Asikk napisał(a):

> [...]
>
> Pytanie może banalne, ale niestety nie wiem gdzie można kupić w Poznaniu
> mięso baranie i cielęce. Sprawdzałam w wielu sklepach i niestety nigdzie

Cielęcina jest w Prosiaczku na Pl. Wielkopolskim (często, nie zawsze),
baraniny nigdzie nie widziałam.

Pozdrawiam
akata
--
nothing is good enough

9. Data: 2007-03-14 23:21:52

Od: "3704" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "akata" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> Cielęcina jest w Prosiaczku na Pl. Wielkopolskim (często, nie zawsze),
> baraniny nigdzie nie widziałam.

Baranina, a takze np. nutrie, konina i inne ciekawe miesa bywa w blaszaku
przy Koscielnej / Poznanskiej oraz nieopodal w Prosiaczku na Rynku Jezyckim
(tam nie ma nutrii ale bywaja np. perliczki i dziczyzna).

tg

10. Data: 2007-03-15 10:08:49

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ps" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mieso mielone, wskazuje sie wybrany kawalek a panie to przepuszczaja przez

Dzięki. Sklepik znam z zewnątrz, odstraszał mnie napis "Morliny". Widze, że
coś normalnego tez mają.

> Co do baraniny - jaka cena i gdzie dokladniej, o ile mozna. Czy osoba jest
> godna zaufania, jezeli chodzi o jakosc miesa?

Ostanie wejście na rynek (czyli pierwsze od strony Wrzosów, od Szosy
Chełmińskiej). Druga budka z mięsem. Jakość musisz sama ocenić. Ja jestem
specem od jedzenia, a nie od jakości.

> W T. tez bywa konina i wyroby z koniny :)

Gdzie? Gdzie?

DJD

Ryszarda Kapuścińskiego refleksje być może właśnie dla piszących na prk
zupelnie inna grochówka...
szukam
Zaręczyny
NIEEEE!!!!