Ugotuj z nami pagerank

1. Data: 2007-03-13 15:15:21

Temat: Ugotuj z nami pagerank
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W ramach projektu z przedmiotu "Hipertekst i hipermedia" stworzyliśmy
stronę z przepisami kulinarnymi mam nadzieje,że przepisy tam
zamieszczone komuś się przydadzą.
http://gotowanie.milczynski.pl/

2. Data: 2007-03-13 15:26:30

Temat: Re: Ugotuj z nami pagerank
Od: Marsjasz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com napisał(a):
> W ramach projektu z przedmiotu "Hipertekst i hipermedia" stworzyliśmy
> stronę z przepisami kulinarnymi mam nadzieje,że przepisy tam
> zamieszczone komuś się przydadzą.
> http://gotowanie.milczynski.pl/

swietne !!!
i bardzo dietetyczne...
na calej stronie nie ma ani jednego przepisu...
Mars

3. Data: 2007-03-13 16:27:19

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsjasz" <m...@g...pl> wrote in message
> na calej stronie nie ma ani jednego przepisu...

Pewnie w ramach zajec hiperlink i cos tam nie nauczono ich, ze nie zasmieca
sie grup dyskusyjnych.

pozdr

cherokee

4. Data: 2007-03-13 16:57:17

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com wrote:
> [...]

nie ma ani jednego przepisu

Tak sie powszechnie sadzi? jestes tego pewien? czy tak sobie piumplasz
bez sensu?

a moga byc na cos innego?

??????

5. Data: 2007-03-15 08:03:06

Od: "qd" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie ma ani jednego przepisu

> Tak sie powszechnie sadzi? jestes tego pewien? czy tak sobie piumplasz
> bez sensu?

> a moga byc na cos innego?

> ??????

Sam podzial jest już jest wyjątkowy: maczne, rybne, miesne, warzywne i potrawy
swiata... trzecia plec?

qd

baranina i cielęcina/Poznań
Ryszarda Kapuścińskiego refleksje być może właśnie dla piszących na prk
zupelnie inna grochówka...
szukam
Zaręczyny