[off topic] bitwa na torty

1. Data: 2007-03-13 22:59:37

Temat: [off topic] bitwa na torty
Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

to post off topic. oddaje sie wiec krytyce.
napisze tylko jedno:
jestesmy dziwnym narodem. potrzebujemy zawsze "glupiego jasia" do bicia.
ponadto zgola obca jest nam harmonia i szacunek dla "innowiercow".
przyklady: zaczelo sie od zlozenia ofiary w postaci "pluplajacych" slaviego
i ikselki, pozniej byly wulgaryzmy bluzgacza. aktualnie mamy zazarte
potyczki naszych grupowych kobitek :) dac siekiery to cienko to widze...
wniosek: jest wesolo :) moderowanie to niepotrzebna sprawa. nawet
pikantniejsza wymiana pogladow jest lepsza niz brak jakiejkolwiek wymiany
zdan. pozdrawiam wszystkie Panie i skladam propozycje letniej bitwy na
torty, ew. zapasow w kisielu. meska czesc zapraszam na laweczke i na piwo ;P

2. Data: 2007-03-14 03:12:42

Temat: Re: [off topic] bitwa na torty
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"darkblue" <n...@n...pl> wrote in message

Przypominam, że zacząłeś od atakowania mnie - bez dania racji z mojej
strony...

"Lepsze piwo w żołądku niż woda w płucach - jak mówią Bracia Czesi...

3. Data: 2007-03-14 10:06:34

Temat: Re: bitwa na torty
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 13, 11:59 pm, "darkblue" <n...@n...pl> wrote:
> [...]
> torty, ew. zapasow w kisielu. meska czesc zapraszam na laweczke i na piwo ;P

Czuję się zaproszona :-)
Może zjedziemy się gdzieś blisko Nieporętu? (patrz: Slavi)
Pod koniec maja na przykład.
NIE ŻARTUJĘ!!!
Czekam na akcesy (tylko na moje priv, coby nie zaśmiecać grupy) - mogę
się zająć organizacją, w porozumieniu ze Slavim - to chyba jasne, bo
on miejscowy, czyli zorientowany w miejscach ;-)
Trzeba tę inicjatywę UOFICJALNIĆ w odrębnym wątku...

4. Data: 2007-03-14 17:43:55

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "darkblue" <n...@n...pl> wrote in message
>
> Przypominam, że zacząłeś od atakowania mnie - bez dania racji z mojej
> strony...
>
> "Lepsze piwo w żołądku niż woda w płucach - jak mówią Bracia Czesi...

chyba mnie z kims mylisz

5. Data: 2007-03-14 18:24:16

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:et9cc9$1gt$1@news.task.gda.pl>
darkblue <n...@n...pl> pisze:

> chyba mnie z kims mylisz

Doprawdy? Był/jest jeszcze jakiś inny "darkblue" na tej grupie?

--
Nixe

6. Data: 2007-03-14 22:59:30

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> W wiadomości <news:et9cc9$1gt$1@news.task.gda.pl>
> Doprawdy? Był/jest jeszcze jakiś inny "darkblue" na tej grupie?

no ladnie. madrosci ludowe gora. a niech to.
mawia sie: nie dyskutuj z idiota bo moga was pomylic, lub nie tykaj gowna bo
mozesz sie uwalic. no i prosze ;p
Nixe: co miales/-as na mysli ?

7. Data: 2007-03-15 07:43:56

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:et9urt$15s$1@news.task.gda.pl>
darkblue <n...@n...pl> pisze:

> Nixe: co miales/-as na mysli ?

Miałam na myśli to, że jeszcze nie tak dawno temu pastwiłeś się nad P., a
teraz apelujesz do wszystkich o wyrozumiałość.
Stąd pytanie - czy to był jakiś inny "darkblue" czy wraz z nastaniem wiosny
nastąpiła u Ciebie jakaś cudowna metamorfoza?

--
Nixe

8. Data: 2007-03-15 08:19:08

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...pl> napisał(a):

> [...]
wiosny
> nastąpiła u Ciebie jakaś cudowna metamorfoza?

Oj, Nixe, nie każda konsekwencja jest godna pochwały. Nawet jeśli darkblue
sie pastwił, to chyba lepiej, że zrobił się wyrozumiały, niż żeby miał się
pastwić konsekwentnie?

A ciebie, darkblue, przepraszam, jeśli się nie pastwiłeś.

Ania

9. Data: 2007-03-15 16:26:02

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Oj, Nixe, nie każda konsekwencja jest godna pochwały. Nawet jeśli darkblue
> sie pastwił, to chyba lepiej, że zrobił się wyrozumiały, niż żeby miał się
> pastwić konsekwentnie?

byc moze kiedys przytykalem jakies naszywki na plecach slaviego... coz,
tylko krowa sie nie zmienia... zasadniczo takie przytykanie nie ma sensu,
wiec laczac sie w bezsensie nie bede przytykal nic i to ma sens ;)

> A ciebie, darkblue, przepraszam, jeśli się nie pastwiłeś.

czeremcho: a coz to da zesli sie czlowiek bedzie pastwil...? nic. dlatego
pozostaje nam bloga ignorancja.

10. Data: 2007-03-15 16:46:17

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:etbs5q$a1k$1@news.task.gda.pl>
darkblue <n...@n...pl> pisze:

> byc moze kiedys przytykalem jakies naszywki na plecach slaviego...

"Być może"?
Naprawdę nie pamiętasz, jak pastwiłeś się nad nim przy każdej okazji?

> coz, tylko krowa sie nie zmienia...

Świetnie :)
Tylko nie zachowuj się przy tym jak neofita, bo wywołujesz jedynie
rozbawienie.

--
Nixe

Ugotuj z nami pagerank
baranina i cielęcina/Poznań
Ryszarda Kapuścińskiego refleksje być może właśnie dla piszących na prk
zupelnie inna grochówka...
szukam