bardzo sucha cera

następny post »
From: a...@g...com
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: bardzo sucha cera
Date: Sat, 5 Jan 2008 11:42:40 -0800 (PST)

No juz mnie szlag trafia...

To co sie ostatnio dzieje z moja buzia przechodzi ludzkie pojecie.
Ogolnie mam cere wrazliwa, co troche cos buzi nie pasi, sklonna do
wypryskow i innych przygod (choc prawdziwe tradzikowe problemy mam za
soba). Ale najbardziej wkorzajace jest to ze procz tego ze na buzi
lubia sobie pryszcze powyskakiwac to do tego jest ona nieamowicie
przesuszona. Przez ostatnie dni skora potrafi mi plateczkami schodzic
z twarzy :( Sa miejsca gdzie sie najzwyczajniej w swiecie luszczy. Do
mycia uzywam Effaclar LRP (buzia swietnie mi go toleruje,jest
nieamowicie wydajny,no i wogole jakos mi strasznie pasuje) na dzien
Effaclar LRP krem nawilzajaco-matujacy a na noc Dermedic Hydra-in 2 i
tak naprawde tylko on mi przynosi ulge. LRP nawilzajaco-matujacy jest
za przeproszeniem do d... bo nawet jesli troche matuje to nie nawilza
za grosz. No i zregoly konczy sie na tym ze mam w nosie ze swiece sie
jak latarnia i nawet na dzien nakladam hydra-in.
Byl czas ze od czasu do czasu stosowalam na wypryski Biodermine ktory
bardzo mi pasowal i fajnie matowal, ale od jakiegos czasu jest to
niemozliwe bo po tym to skora schodzi mi doslownie platami :[

Po ustrojstwach typu Capivit Hydrocontrol czy takich tam nie
zauwazylam znaczacej roznicy, wiec jak dla mnie to pic na wode :(

Doradzcie cos prosze :( przedewszystkim musze znalezc jakis krem na
dzien ale nie cos tlustego, fajnie by bylo nie swiecic sie jak psu ...
choc w dzien, fajnie by nawet bylo jak by choc troszke matowal ale
przy tym tez naprawde nawilzal, no i nadawal sie do wrazliwej cery.

I podklad jakis, do tej pory uzywalam Unifiance LRP do cery suchej i
powiedzmy ze jest w miare bo faktycznie nie wysusza tak jak inne (choc
zeby nawilzal to tez nie bardzo) dosc fajnie kryje drobne wypryski i
przebarwienia, no i jak sie go skromnie i umiejetnie nalozy to
wrazenie maski jest umiarkowane... ;) takze pewnie go znow kupie,
chyba ze znacie cosik fajniejszego...?

No i moze jakies rady dodatkowe...? domowe sposoby na sucha skore?
poleccie cos pliz... :(
A moze jednak wybrac sie do dermatologa...?

Pozdrawiam serdecznie
Ania