barszcz bialy i zurek

1. Data: 2002-06-04 08:04:32

Temat: barszcz bialy i zurek
Od: "Krzysztof" <u...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A ja nadal twardo sie upieram ze barszcz bialy to uproszczona wersja
>zurku, i chyba nikt mi tego nie wybije z glowy

nie badz taki pewny siebie :-)
istnieje zasadnicza roznica pomiedzy bialym a zurem
polega ona na materialu do produkcji zakwasu
i o ile w jednym przypadku jest to maka zytnia o tyle w drugim przypadku
pszenna
i bylo byc tak zadufanym w swoja kulinarna wiedze ??? :-))))))

1. Data: 2002-06-06 12:18:36

Temat: Re: barszcz bialy i zurek
Od: "Kamas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <u...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Barszcz biały, żurek, zalewajka spór nie do rozstrzygnięcia. Dla mnie to
wszystko to samo, a nazwa zależy od regionu :-))

--
Pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński (Kamas )

Maslo sklarowane
Re: Barszcz bialy a zurek
Znikam
Potrzebna smazalnia rybek w Gdyni otwarta do pozna
ciasto z trsukawkami dziadka (P)