barwa głosu

11. Data: 2003-01-26 18:19:58

Temat: Re: barwa głosu
Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako kolorowa zamieszkała pod adresem
<v...@i...pl>
w artykule <news:b0od27$s1g$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> napisała w ten
deseń:

> [...]
> chłopak (C) - no czeeeść.
> brat (B) - no czeeeść
> C - co słychać?
> B - spoko.
> C - spotkamy się dzisiaj?
> B - no dobra...
> C - masz czas o piątej?
> B - no mam
> C - przy wejściu do kina?
> B - dobra
> C - to cześć
> B - cześć.
>
> Z chłopakiem zobaczyłam się dopiero wieczorem i na wejściu zostałam
> objechana za to, że się umawiam, a potem go olewam i znowu się włóczę

Widać nie podobał mu się film na którym był z Twoim bratem ;-)))

--
Pozdrówka
Tatiana

12. Data: 2003-01-27 16:22:01

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w wiadomości
> Widać nie podobał mu się film na którym był z Twoim bratem ;-)))

Myślisz, że brat się spodobał?:-)))
--
Małgosia

poradnia dla par?
zaprzeczenie ojcostwa, prawo polskie a europejskie.
koncząc samotność w rodzinie
Re: samotność w rodzinie
(bez tematu)