bateria kuchenna z osobną rączką typu bidetta

1. Data: 2003-09-29 07:56:15

Temat: bateria kuchenna z osobną rączką typu bidetta
Od: "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno są produkowane baterie kuchenne (z długą i obrotową wylewką), które
mają dodatkową rączkę typu bidetta. Czy ktoś wie, kto je produkuje lub gdzie
można je znaleźć?
Z góry uprzedzam odpowiedzi, że są baterie z wyciąganą wylewką - wiem i na
pewno takiej nie kupię.

1. Data: 2003-10-10 18:56:02

Temat: Re: bateria kuchenna z osobną rączką typu bidetta
Od: "Krzysztof W." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-09-29 09:56, Użytkownik Marcin Cichy napisał:
> [...]
> można je znaleźć?
> Z góry uprzedzam odpowiedzi, że są baterie z wyciąganą wylewką - wiem i na

Takie baterie robi Dornbracht http://www.dornbracht.com/en/
Baterie tej firmy są śliczne, wspaniale wykonane, trwałe... tyle, że
drogie. Ale ja i tak kupuję baterię właśnie tej firmy :)

Krzysztof w.

oczyszczacz parowy - co to warte
praleczki - opnie
guano gołębie na gresie