praleczki - opnie

1. Data: 2003-09-29 06:12:34

Temat: praleczki - opnie
Od: "Karow" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
W internecie znalazłem praleczki i które możecie mi je polecić, jakaś może
opinia zła lub dobra (wszystkie mile widziane) lub może polecicie mi inną do
2000 zł.

Ważne -
głębokość do 40 cm
otwierana z przodu
od 4 kg (wsad) w góre
pranie szybkie

Oto one nad którymi się zastanawiam :

Ariston AVSD-88
Bosch WFC-1666PL
Amica PB4580B421 Digital

Dzięki za odp.
Pozdrawiam,
Karow

1. Data: 2003-09-29 06:38:58

Temat: Re: praleczki - opnie
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karow" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> opinia zła lub dobra (wszystkie mile widziane) lub może polecicie mi inną

Zastanow sie moze jeszcze nad tym modelem - Indesit WES 9X
- elektroniczny programator
- wyswietlacz na ktorym mozna podejrzec na jakim etapie prania jest pralka i
kazda z funkci zmodyfikowac do wlasnych potrzeb np zeby przy wlaczeniu
programu nr 9 ktory ma powiedzmy 800 obrotow i 60 stopni temp., wlaczyc
funkcje "brak zagniecen" i zmniejszyc mu tem.
- max. 1000 obrotow, (a moze 900 - nie pamietam)
- furnkcja 'brak zagniecen"
- funkcja "pranie reczne" - nie wiem czy to nie jest juz standard,
- funkcja - pranie oszczedne - 30 minut
- glebokosc pralki 40cm
- wlaczanie o ustalonej godzinie - mozna zaprogramowac
- gwarancja na 2 lata, ktora za 90 zl mozna przedluzyc na 3 lata lub za 130
zl na 5 lat
- koszt w kwietniu w MM - 1350 zl.
Chyba nic nie zapomnialam.

m.

1. Data: 2003-09-29 08:31:49

Od: "RakS" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co bys powiedzial o tej pralecce (glebokosc ponad 40 cm)
Pralka Whirlpool AWM 8103
praleczke ta tanio kupoisz np. www.kuchnia.waw.pl - 1619 zl

Technologia 6-ty Zmysł 6-ty Zmysł
Sterowanie Elektroniczne
Prędkość obrotowa [obr/min] 1000
Pojemność znamionowa [kg] 6
Zużycie energii podczas prania [kWh] 1.14
Całkowite zużycie wody [l] 49
klasa efektywności prania A
Regulacja temperatury Tak
Klasa efektywności energetycznej A
Regulacja prędkości obrotowej Tak
System kontroli piany Tak
Automatyka wagowa Tak
Eco-ball - System zapobiegający wypłukiwaniu detergentu Tak
Waterstop Safety hose
Zatrzymanie płukania Tak
Płukanie intensywne Tak
Pranie wstępne Tak
System ochrony przed zagnieceniami Tak
Opóźnienie czasu startu Tak
Liczba programów 11
Pranie ręczne 1
Program 30 min. 1
Wymiary produktu [WxSzxGł] [mm] 850x590x595
2 lata pełnej gwarancji + 7 lat gwarancji na silnik, zbiornik główny i
perforację obudowy
Cena: 2199

1. Data: 2003-09-29 09:02:42

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - gwarancja na 2 lata, ktora za 90 zl mozna przedluzyc na 3 lata

Przedluzyc, to Ci przedluza za darmo. Wytarguj to.
Mnie (dlugo sie zastanawialem) sami zaproponowali,
ze dorzuca przedluzenie gwarancji.

MarcinP

1. Data: 2003-10-01 06:14:43

Od: "Karow" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za propozycje ale chyba wezmę Bosch WFC-1666PL ;)

pa pa
Karow

guano gołębie na gresie
sklepy internetowe ze sprzetem agd
Alarmy, Minitoring 20zl/mc Caly Kraj !
Alarmy, Minitoring 20zl/mc Caly Kraj !
opinie na temat odkurzacza, antyalergicznego