bateria na fotokomorke

1. Data: 2003-07-01 15:23:00

Temat: bateria na fotokomorke
Od: "sebiano" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z grupowiczow uzywa w domu?

ciekawy jestem opinii,
czy jest to bateria na podczerwien?
plusy i minusy takiego rozwiazania

Sebiano

1. Data: 2003-07-01 21:46:35

Temat: Re: bateria na fotokomorke
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sebiano" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
news:bds2bb$pki$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czy ktos z grupowiczow uzywa w domu?

W domu? Mnie szlag trafia jak musze z tego korzystać w publicznych toaletach
bo woda się wyłącza co chwila a miałbym się na to w domu skazywać?

J.

1. Data: 2003-07-01 22:11:31

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
toaletach
> bo woda się wyłącza co chwila a miałbym się na to w domu skazywać?

Co innego wyłączanie czasowe, a co innego - na fotokomórkę. Chyba fajna
opcja, moim zdaniem...

Pozdrawiam.

ninja

1. Data: 2003-07-02 06:35:53

Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Recently Jarek P. wrote:
> W domu? Mnie szlag trafia jak musze z tego korzystać w publicznych toaletach
> bo woda się wyłącza co chwila a miałbym się na to w domu skazywać?

Kwestia regulacji. Mamy coś takiego w pracy i wydaje mi się super wygodne.
W domu też nie byłoby głupie np ze względu na dzieci.
Zastanawiam się tylko jak jest z awaryjnością tego i co w przypadku braku prądu.
Najlepsza byłaby chyba jakaś "dualna", czyli w razie potrzeby zwykły kurek.
No i koszty, gdzieś widziałem że trzeba na coś takiego chyba co najmniej 1kPLN..

--
Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
"It's better to keep your mouth shut and be thought a fool

1. Data: 2003-07-02 07:59:04

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ninja" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Co innego wyłączanie czasowe, a co innego - na fotokomórkę. Chyba fajna
> opcja, moim zdaniem...

Nie, mówię jak najbardziej o tej na fotokomórkę.

J.

1. Data: 2003-07-02 08:05:12

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zet" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości

> Kwestia regulacji. Mamy coś takiego w pracy i wydaje mi się super wygodne.
> W domu też nie byłoby głupie np ze względu na dzieci.

Temat takiej baterii był juz tu poruszany parę razy. Za każdym razem z
dyskusji wychodziło, ze takie rozwiązanie w domu ma więcej minusów niz
plusów. Plusem może i jest oszczędność wody, ale minusem chociażby
niewygoda. Umywalki w domu nie używasz tylko do umycia rąk. A spróbuj pod
takim wynalazkiem się ogolić czy umyć zęby (o ile nie robisz tego z
kubkiem).

J.

1. Data: 2003-07-02 11:03:45

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ninja" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie, mówię jak najbardziej o tej na fotokomórkę.

Jesteś pewien? W baterii z fotokomórką, jak mi się wydaje, woda przestaje
lecieć, gdy zabierzesz ręce spod kranu. Czyli wtedy, kiedy trzeba. Wyobrażam
sobie, że jedyna sytuacją, w której można byłoby być niezadowolonym z
takiego obrotu sprawy jest chęć napełnienia zakorokowanej umywalki... Ale
przecież nie robi się tego często - wydaje mi się, ze komfort fotokomórki
przeważa. Chyba, że masz inne oczekiwania w stosunku do baterii
umywalkowych...
Pozdrawiam.

ninja

1. Data: 2003-07-02 11:15:15

Od: Jo'Asia <j...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przecież nie robi się tego często - wydaje mi się, ze komfort fotokomórki
> przeważa. Chyba, że masz inne oczekiwania w stosunku do baterii

Jak czuła ma być fotokomórka żeby wyłapała szczteczkę do zębów, którą chcę
wypłukać?

Albo jak bardzo trzeba podstawiać pod kran maszynkę do golenia w celu
spłukania z niej piany z dodatkami?

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2003-07-02 11:37:38

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ninja" <f...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bdue77$9jb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...] jedyna sytuacją, w której można byłoby być
> niezadowolonym z takiego obrotu sprawy jest chęć
> napełnienia zakorokowanej umywalki...[...]

Albo umycia tejże umywalki. Bo głupia fotokomórka nie rozumie,
że teraz ma nie lać, chociaż jej machasz ręką przed nosem :)
Poza tym bywają jeszcze przeszkody specjalistyczne, np. z
upodobaniem wysiadujący na umywalce kot :) [1]

Poza tym nie wiem, jak to jest w różnych bateriach, ale te,
które są w firmowej łazience, są ustawione na konkretną
temperaturę, a mnie czasem bywa w minutowych odstępach potrzebna
woda ciepła, zimna, gorąca i znowu zimna. W zwykłej baterii
jednouchwytowej załatwia mi to jeden ruch łokciem, a tak?

[1] a propos kota: czy są dostępne w handlu baterie puszczające
wodę po naciśnięciu czegoś i zamykające wypływ po zwolnieniu
nacisku?

Pozdrawiam
Hanka, której się nie chce latać co pięć minut odkręcać i
zakręcać koteczkowi kranu
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-07-02 11:38:20

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ninja" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jesteś pewien? W baterii z fotokomórką, jak mi się wydaje, woda przestaje
> lecieć, gdy zabierzesz ręce spod kranu. Czyli wtedy, kiedy trzeba.

Tak ma to działać w teorii. W praktyce - jak to na ogół z praktyka bywa -
jest różnie. Dlatego też baterie te mają na ogół jeszcze pewna zwłoke w
wyłączaniu się, ale i tak potrafią denerwować.

J.

koszty budowy domów wg projektów z Archon+
"Dom w macierzankach" z Archon+
Programy dla biur nieruchomości.
okna we Wrocławiu
grzejnik chromowany