bateria wannowa

1. Data: 2001-09-18 09:15:54

Temat: bateria wannowa
Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiej firmy polecacie?
Żeby była dobra i nie droga.
Dzięki
MauaM

1. Data: 2001-09-27 06:39:35

Temat: Re: bateria wannowa
Od: Jędrek <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Sep 2001 11:15:54 +0200, "MauaM" <m...@d...pl> wrote:

Polecam termostatyczną (wygoda ?) Krakowskiej Fabryki Armatury
za 220 zł (własnie wczoraj zamontowałem), za tą cenę nie kupisz
nigdzie dobrej baterii termostatycznej no chyba, że jakaś no name, ale
to się nie opłaca. Na ta baterię jest 5 lat gwarancji. jak mówił gośc
w sklepie jest to nowośc, która musi się barzdo dobrze sprzedaje.
Termostatyczne innych firm to 500-600 zł.

-------------
Pozdrowienia
Jędrek

1. Data: 2001-09-27 14:02:03

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jędrek" wrote in message:

> [...]
> w sklepie jest to nowośc, która musi się barzdo dobrze sprzedaje.
> Termostatyczne innych firm to 500-600 zł.

Na ich stronie www znalazłam tylko baterię natryskową, a mnie potrzebna jest
wannowa.
Czy takie też są?
MauaM

1. Data: 2001-10-01 04:44:26

Od: "gadula" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tez sa za ok 280zl w lublinie
Użytkownik "MauaM" <m...@d...pl> napisał w wiadomości

> Na ich stronie www znalazłam tylko baterię natryskową, a mnie potrzebna
jest
> wannowa.
> Czy takie też są?
> MauaM