Panele itp. gdzie w Poznaniu najtaniej?

1. Data: 2001-09-18 08:21:50

Temat: Panele itp. gdzie w Poznaniu najtaniej?
Od: "efka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy możecie mi polecić hurtownie i sklepy na terenie Poznania ( bądź w
okolicy ) w ktorych jest duży wybór paneli, płytek podłogowych i ściennych w
przystępnych cenach?

efka

1. Data: 2001-09-28 07:14:46

Temat: Re: Panele itp. gdzie w Poznaniu najtaniej?
Od: "glaeken" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Płytki
a) Giant ul. Obornicka (pod koniec ulicy)
b) Na Obornickiej (na poczatku) za Jumbo jest sklep z plytkami
c) Cermag glogowska za gorczynem (za tym wiaduktem jakies 200m) jest drogi
ale jest w czym wybierac
d) kolo kinepolis jet dom handlowy i tam wejscie od strony miasta jest tez
Giant
2. Panele
a) castrorama (rondo serbska)
b) w okolicach malty to jest przy szwajcarskiej jak sie jedzie w strone M1
za lub przed stacja benzynowa po prawo trzeba skrecic i tam jest spory sklad
paneli.
c) za rondem staroleka w strone stomilu jest taki dom handlowy z szyldami
TOP meble i tam a dole jest nobles i tam maja szeroka game paneli.

1. Data: 2001-10-02 12:22:17

Od: "efka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki, a już zwątpiłam, że ktoś mi odpisze :-)
efka

Grzejniki CO jakie wybrać
Piecyk "koza" a koks
rury miedziane