++++++ WIZJA TV, CYFRA+ ----------- 150zl

1. Data: 2001-09-17 19:15:02

Temat: ++++++ WIZJA TV, CYFRA+ ----------- 150zl
Od: "yoman" <y...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaprogramuje dekodery wizji tv, cyfry + za jedyne 150zl.
Bedzie dzialac do 2100r.
POZDRAWIAM
ps. OFERTA WAZNA TYLKO NA TERENIE WARSZAWY I OKOLIC.
mailto:y...@h...pl

1. Data: 2001-09-18 06:59:05

Temat: Re: ++++++ WIZJA TV, CYFRA+ ----------- 150zl
Od: "cinas" <c...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaprogramuje dekodery wizji tv, cyfry + za jedyne 150zl.
> Bedzie dzialac do 2100r.
> POZDRAWIAM
> ps. OFERTA WAZNA TYLKO NA TERENIE WARSZAWY I OKOLIC.
> mailto:y...@h...pl

czlowieku zastanow sie co ty piszesz ?????
jaki tuner ( za prawa odbioru sa odpowiedzilane karty )
w jaki sposob na tyle lat ????
jesli bys wiedzial w jaki sposob to dzial to bys nie pisal takich glupot

1. Data: 2001-09-18 13:18:53

Od: "Michal Andruszkiewicz" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cinas" <c...@k...prv.pl> wrote in message

> czlowieku zastanow sie co ty piszesz ?????
> jaki tuner ( za prawa odbioru sa odpowiedzilane karty )
> w jaki sposob na tyle lat ????
> jesli bys wiedzial w jaki sposob to dzial to bys nie pisal takich glupot

oj, chyba przespałeś trochę czasu (tak z rok-dwa)
od dawna na rynku są "odpowiedzialne" karty które umożliwiają oglądanie
płatnej telewizji bez opłacania stosownego abonamentu,
a ten człowiek zapewne wie "w jaki sposób to działa" i sprzedaje komplet -
karta plus skrzynka (dekoder)

--
duzia buzia,

M.

prezentowane przeze mnie poglądy są moimi prywatnymi

1. Data: 2001-09-18 13:36:30

Od: "ania" <a...@c...mine.nu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> płatnej telewizji bez opłacania stosownego abonamentu,
> a ten człowiek zapewne wie "w jaki sposób to działa" i sprzedaje komplet -

ja akurat nic nie przespalem
przeczytaj uwaznie co tam jest napisane

[...]

ja sie pytam jaki tuner ?????
nic nie jest napisane ze karty :))))
i oczywisc nikt nie da gwarancji ze to bedzie dzialo do 2100 roku bo wizja
zmienia srednio co pol roku "chid" i "Ver" wiec wpis nawet na 100 lat nic
nie da
a w cyfrze za AU czyli uaktualnianie kluczy jest odpowiedzialna para kluczy
" PPUA " i "MK 01" czyli jak robi karte to sie pod kogos podpina i ten ktos
musi pacis do tego 2100 roku bo jak przestanie to nici z tego

ale to jest temat rzeka .................

i radczej nic nie przespalem .................

1. Data: 2001-09-18 13:39:06

Od: "cinas" <c...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> ale to jest temat rzeka .................
>
> i radczej nic nie przespalem .................
sorki poszlo z innego konta
cinas

1. Data: 2001-09-18 13:53:39

Od: "Michal Andruszkiewicz" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ania" <a...@c...mine.nu> wrote in message

> ja sie pytam jaki tuner ?????
> nic nie jest napisane ze karty :))))

ok, zagalopowałem się,
ale on pewnikiem chciał "łatwiejszym językiem" napisać ;-)

olać to,

M.

Q: Komody z surowego drewna ?
Uwaga na MIREX w Wwa!