Q: Komody z surowego drewna ?

1. Data: 2001-09-17 17:07:51

Temat: Q: Komody z surowego drewna ?
Od: m...@f...onet.pl (Marek Dąbrowski) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy wiecie gdzie w W-wie lub okolicach mozna kupic (najchetniej jak
najtaniej) komody z surowego, nie polakierowanego drewna. Chcialbym po
prostu pomalowac je po swojemu, a nie chce mi sie szlifowac drewna ( a
i warunkow do tego nie mam). W Praktikerze sa pomalowane w cenie 249
zl. Chodzi mi o cos podobnego.

Pozdrawiam

Marek D.

1. Data: 2001-09-17 18:20:18

Temat: Re: Q: Komody z surowego drewna ?
Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 17 Sep 2001 17:07:51 GMT, przyszła do mnie
wiadomość od <m...@f...onet.pl> i powiedziała:

> Czy wiecie gdzie w W-wie lub okolicach mozna kupic (najchetniej jak
> najtaniej) komody z surowego, nie polakierowanego drewna.

IKEA? Mają dużo mebli z surowego drewna. Cen nie podam z
pamięci, ale możesz sprawdzić w katalogu/sklepie.

Zuzanka

--
Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ... <z...@t...eu.org>
http://www.venco.com.pl/~zuzanka/

1. Data: 2001-09-26 09:50:18

Od: "AdamEK" <a...@s...pl._DEL_THIS_> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Krzyzaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrn9qcfn2.gpp.zuzanka@fargo.cgs.pl...
> [...]
>
> IKEA? Mają dużo mebli z surowego drewna. Cen nie podam z
> pamięci, ale możesz sprawdzić w katalogu/sklepie.

O!
W IKEI teraz jest komoda z trzema szufladami za 70 albo 79zl.
Oczywiscie z surowego drewna do samodzielnego wykonczenia.
Sam mam zamiar dwie takie sobie zapodac.
Adam Krawczyk - AdamEK
a...@s...pl

Uwaga na MIREX w Wwa!
Glazura - odbiijanie