będę Ojcem Chrzestnym... pytanko więc...

1. Data: 2004-03-18 10:39:52

Temat: będę Ojcem Chrzestnym... pytanko więc...
Od: "levy" <levy16@_WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
"kopnęło" mnie wreszcie to szczęście i za miesiąc będę ojcem chrzestnym....
Mam żadne doświadczenie w tym temacie... więc może możecie poradzić... co
ojciec chcestny powinien przygotować (kupić) na Urocztość Chrzcin swojego
chrześniaka...?
są może jakieś tradycje w tym temacie..... ?

dzięki za wszelkie sugestie
pozdr
levy

--
Aby odpowiedzieć na PRIV usuń _USUŃ_TO
z mojego adresu e-mail...

2. Data: 2004-03-18 10:49:22

Temat: Re: będę Ojcem Chrzestnym... pytanko więc...
Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "levy" <levy16@_WYTNIJ_TO.wp.pl> napisał w wiadomości
> witam
> "kopnęło" mnie wreszcie to szczęście i za miesiąc będę ojcem
chrzestnym....

pl.soc.savoir-vivre

pozdrawiam, misiczka

--
http://www.misiczka.com

3. Data: 2004-03-18 11:27:25

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <s...@m...com> napisał w
wiadomości news:c3bv3f$fs6$1@news.onet.pl...
> [...] pl.soc.savoir-vivre

pl.soc.uroczystosci :) Najlepiej archiwum, bo w krótkim czasie żywota grupy
pytanie padło już siedemdziesiąt siedem razy.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

4. Data: 2004-03-18 11:29:18

Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:c3c15i$n1q$1@nemesis.news.tpi.pl...

> pl.soc.uroczystosci :)

Będę wiedziała na przyszłość ;)

pozdrawiam, misiczka

--
Ludzie dzielą się na tych, którzy kochają koty
i na tych, pokrzywdzonych przez los (O. Wilde)

5. Data: 2004-03-18 12:15:55

Temat: Re: bede Ojcem Chrzestnym... pytanko wiec... (was: b?d? Ojcem Chrzestnym... pytanko wi?c...)
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chetnie wlacze sie do dyskusji mimo, ze nie mam nic do powiedzenia na temat
tego, co napisal(a) levy:

> witam
> "kopnęło" mnie wreszcie to szczęście i za miesiąc będę ojcem chrzestnym....

Młode pokolenie zapomniało co to omerta...

Don Puchaty

6. Data: 2004-03-18 23:06:46

Od: "chomik" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty"

> Chetnie wlacze sie do dyskusji mimo, ze nie mam nic do powiedzenia na
temat

> Młode pokolenie zapomniało co to omerta...

a co to omerta :-))
aga

7. Data: 2004-03-19 08:47:10

Temat: Re: bede Ojcem Chrzestnym... pytanko wiec...
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

tego, co napisal(a) chomik:

> a co to omerta :-))

Sycylijska "zmowa milczenia".

puchaty

Czy sa prawne mozliwosci aby....
poooomocy potrzebuje prezent na urodziny !!!!!
[reklama] kursy nurkowania-Warszawa
Po przejściach - łatwiej czy trudniej?
Re: Miejsce na budowę nowego domu!!!