bezpieczny seks po ciazy

1. Data: 2003-07-14 11:52:47

Temat: bezpieczny seks po ciazy
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to jest z tą antykoncepcją po ciąży?
Mit - że kobiety karmiące nie zachodzą w ciąże - nie wierzę w to.
Po pierwszym okresie po ciąży oczywiście trzeba używać środki
antykoncepcyjne - a karmienie piersią tutaj nie działa jako środek anty.

No ale co z czasem "do pierwszego okresu"?
Swobodnie bez zabezpieczenia?

Czy moglibyście napisał jak to jest?
Może jakieś linki?
Bo szukam, ale niczego nie mogę znaleźć.

pozdr.
Paulina

2. Data: 2003-07-14 12:23:53

Temat: Re: bezpieczny seks po ciazy
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

Znam przypadek rodzenstwa, ze jedno urodzilo sie w styczniu a drugie w
grudniu tego samego roku, wiec jest jak jest :)

--
Norbert
Minolta S414

3. Data: 2003-07-14 12:24:08

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojus" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Czy moglibyście napisał jak to jest?
> Może jakieś linki?
> Bo szukam, ale niczego nie mogę znaleźć.

witam
u nas było tak ,córka urodziła się w maju ,krwawienie oczywiscie 6 tygodnii
przerwy, karmiłam piersią więc pigułki odpadają,zaczeliśmy powoli i
ostrożnie (strach przed bólem)w
sierpniu z prezerwatywą ,na początku września przestałam karmic i zaczełam
łykać pigułki.
moja znajoma karmi piersią i stosuje zastrzyki antykoncepcyjne (jeden na 3
miesiące,nowośc w polsce)
nie wierz w zabezpieczenia dzieki karmieniu ,moja sąsiadka ma juz 3 dzieci
bo w to wierzyła,zaszła w ciąże po 3 miesiącach od urodzenia pierwszego i
drugiego dziecka (!)
jej organizm pomimo młodego wieku (30 l.)jest skrajnie wyczerpany ale dzieci
rodzą sie zdrowe i całe szcześćie.
pozdrawiam
p. (tez paulina)

Znow mi glowe zawracaja ...