bezpłodność

1. Data: 2005-11-22 15:47:06

Temat: bezpłodność
Od: "johnny" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc wszystkim
Juz tu kiedys witałem. Mam pytanie związane z bezpłodnością męską. Trzymałem
laptopa na kolankach jakis czas, tzn. klika godzin dziennie przez klika
miesięcy no i stało się, mam obniżoną płodność. Robiłem badania na hormony i
wszystko mam ok, równiez nie palę i nie piję. Czy zjawisko związane z
przegrzaniem jąder jest odwracalne???
Dzięki

2. Data: 2005-11-22 15:57:54

Temat: Re: bezpłodność
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystko mam ok, równiez nie palę i nie piję. Czy zjawisko związane z

a badanie nasienia?
p.

3. Data: 2005-11-22 18:02:25

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "johnny" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> badania na hormony i wszystko mam ok, równiez nie palę i nie piję. Czy
> zjawisko związane z przegrzaniem jąder jest odwracalne???

tzn. jakie masz wyniki nasienia?

4. Data: 2005-11-22 18:41:20

Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

> czesc wszystkim
> Juz tu kiedys witałem. Mam pytanie związane z bezpłodnością męską.
> Trzymałem laptopa na kolankach jakis czas, tzn. klika godzin dziennie
> przez klika

niekoniecznie jest to przyczyną problemu... udaj się do lekarza :
endokrynolog / ginekolog (z żoną)/ urolog -> badanie hormonów/ nasienia /
jąder

Prosze o opinie ,jezeli chodzi o BIOSTERON DHEA?
Dot. HMB - czy to oryginał ?
chory na raka - opieka w domu
prawdopodobieństwo wstrząsu anafilaktycznego
"Krosty" w jamie ustnej