biała terakota/gres na podłoge

1. Data: 2005-11-16 22:07:11

Temat: biała terakota/gres na podłoge
Od: Ra <adres.w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

chciałbym położyć jw na podłogę w łazience,kuchni i kawałek przedpokoju
- co jest lepsze terakota czy gres i ew. jaki tak żeby nie było ślisko
- czy będzie strasznie dużo sprzątania ?
- czy np włoskie kafelki w cenie 100-150zł są jakoś lepsze od naszych
czy chodzi tylko design czy metkę

--
arek at aster dot pl

2. Data: 2005-11-17 10:22:24

Temat: Re: biała terakota/gres na podłoge
Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - czy będzie strasznie dużo sprzątania ?
> - czy np włoskie kafelki w cenie 100-150zł są jakoś lepsze od naszych

żeby jako tako wyglądało, będzie trzeba sprzątać codziennie. Mam białe kafle
na podłodze w duzej łazience. Delikatnie mówiąc: makabra. Widać dokładnie
każdy włos, każdy okruszek, kurz.
A.

glazura
[3city] zabudowa kuchni
Gdzie moge dostac nietypowy zlewozmywak???
Podłączanie kuchenki gazowej
Spółdzielcze własnościowe prawo z księgą wieczystą???