Próg dębowy

1. Data: 2005-11-16 23:21:31

Temat: Próg dębowy
Od: joeblack <n...@j...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Gdzie w Krakowie dotną mi próg dębowy? W marketach są, ale nie
odpowiadają mi szerokości. Wolałbym żeby mi to docięli na potrzebny mi
wymiar. Obskoczyłem ze dwie pobliskie stolarnie ale nie chcą/nie mogą mi
tego dociąć. Dzięki za pomoc!

Pozdrawiam!
JoeBlack

2. Data: 2005-11-17 00:08:22

Temat: Re: Próg dębowy
Od: "RW" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "joeblack" <n...@j...de> napisał w wiadomości
> [...]
> mi szerokości. Wolałbym żeby mi to docięli na potrzebny mi wymiar.
> Obskoczyłem ze dwie pobliskie stolarnie ale nie chcą/nie mogą mi tego

kup se piłe za 7 zł....przyda Ci się ;))

3. Data: 2005-11-17 05:07:38

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dwóch stolarzy Ci odmówiło to pewnie mają jakiś powód. Zamiast samemu
łazić wyślij jakąś fajną kobitkę z rysunkiem i na pewno wórci z progiem a
nie w kwitkiem.
JAck

4. Data: 2005-11-17 07:45:00

Od: joeblack <n...@j...de> szukaj wiadomości tego autora

RW napisał(a):

> kup se piłe za 7 zł....przyda Ci się ;))

Od tego jest stolarz żeby klientowi dociąć - jak mu się nie chce to
niech zmieni branżę i idzie marchewką handlować. Ot demokracja po polsku
i dbanie o klienta...

5. Data: 2005-11-17 07:46:59

Od: joeblack <n...@j...de> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dwóch stolarzy Ci odmówiło to pewnie mają jakiś powód. Zamiast samemu
> łazić wyślij jakąś fajną kobitkę z rysunkiem i na pewno wórci z progiem a
> nie w kwitkiem.

Na wstępie powiedziałem że nie przyszedłem po banany tylko po kawałek
drewna ;)

6. Data: 2005-11-17 09:16:07

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Od tego jest stolarz żeby klientowi dociąć - jak mu się nie chce to
> niech zmieni branżę i idzie marchewką handlować. Ot demokracja po
> polsku i dbanie o klienta...

Nie masz racji, od tego są firmy usługowe. Stolarz nie musi się zajmować
całą stolarką. Np u mnie w miejscowości jest pełno stolarzy i tylko
jeden, który zajmóje się obróbką drewna litego. A do drewna litego
potrzebny jest inny sprzęt. To tak jakbyś poszedł do firmy zajmującej
się obróbką metali, ale dana firma obrabiała by np aluminium, a ty byś
chciał, żeby wykonali Ci obróbkę w miedzi. Poprostu inne narzędzia są
potrzebne. Np cięcie płyty wiórowej wymaga piły o jakimś stoku i pewnej
prędkości obrotowej, gdyby położyć drewno lite na taką piłę, to by w
miejscu cięcia popaliło materiał. Poszukaj stolarza, co zajmuje się
obróbką drewna litego, najlepiej dębowego, czyli _małego_ producenta
jakichś stołów. Duży nawet nie będzie chciał gadać, bo musiałby przerwać
ciąg produkcyjny i przezbrajać maszyny.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

7. Data: 2005-11-17 12:42:48

Od: joeblack <n...@j...de> szukaj wiadomości tego autora

BQB napisał(a):

> [...]
> obróbką drewna litego, najlepiej dębowego, czyli _małego_ producenta
> jakichś stołów. Duży nawet nie będzie chciał gadać, bo musiałby przerwać

Bardzo słusznie, tylko jak firma ma napisane obróbka drewna,
przycinanie, itp itd to ja zakładam że mi taką usługę wykona (nie jestem
jasnowidzem i nie wiem w czym dokładnie się specjalizują i jakie mają
maszyny, niech napiszą że obróka płyt wiórowych to jasność będzie). I na
pytanie o próg nie pada odpowiedź "panie to jest stolarnia". A jak
firma tnie np tylko i wyłącznie aluminium to na pewno na reklamie nie
napisze obróbka metali.

Tak czy inaczej kupiłem gdzie indziej bez łaski, miło i uprzejmie a
tamte zakłady będę omijał szerokim łukiem i innym odradzał

8. Data: 2005-11-17 23:12:11

Od: "Antekant" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiadają mi szerokości. Wolałbym żeby mi to docięli na potrzebny mi
> wymiar. Obskoczyłem ze dwie pobliskie stolarnie ale nie chcą/nie mogą mi

W dobrych marketach np. Merlin (CH Arkadia) w W-wie jest maszyna przy
której stoi facet i przycina klientom - progi, czy cokolwiek tam chcą.
Warunek żeby deska była zakupiona na miejscu.

biała terakota/gres na podłoge
glazura
[3city] zabudowa kuchni
Gdzie moge dostac nietypowy zlewozmywak???
Podłączanie kuchenki gazowej