białe plamki na paznokciach

1. Data: 2005-08-25 22:18:04

Temat: białe plamki na paznokciach
Od: "Av" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
jakich witamin brakuje, jesli ma sie biale plamki na paznokciach? slyszlam
duzo opinii.. np. wit. A, B12, D, E..

Czego tak naprawde brakuje paznokciom??

pozdrawiam, Av

2. Data: 2005-08-29 20:19:36

Temat: Re: białe plamki na paznokciach
Od: fonnika <f...@w...pl.WYTNIJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Aug 2005 00:18:04 +0200, Av napisał(a):

> witam,
> jakich witamin brakuje, jesli ma sie biale plamki na paznokciach? slyszlam
> [...]

duuużo wapna trzeba pić. albo łykać. ja tam zawsze piłam. :)

3. Data: 2005-08-29 21:01:12

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fonnika" <f...@w...pl.WYTNIJ.TO> napisał w wiadomości

> duuużo wapna trzeba pić. albo łykać. ja tam zawsze piłam. :)

A ja się nie zgodzę, z tym wapnem to "pic na wodę, fotomontaż". Jako dziecko
piłam mleko mamy do roku, potem mleko prosto od krowy, zajadałam się
twarożkami, serami żółtymi, topionymi, mleko do dzisiaj też chętnie żłopię i
co? Kości mam słabe - w dzieciństwie 3 razy noga w gipsie, paznokcie miękkie
i łamliwe, to samo włosy i zęby. To wapno to przereklamowane. Aha - zawsze
też lubiłam warzywa strączkowe i zielone, więc na białku roślinnym też
bazowałam.

Pozdrawiam,
Akulka

problem z głosem, natężeniem, barwą, "r"
bezpłodność
Dwa pytania
okulista dziecięcy
Czy trzeba mieć skierowanie na jonoforezę?