biszkopt

1. Data: 2002-07-16 10:01:56

Temat: biszkopt
Od: "emilia mitula" <e...@p...ckp.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
WITAM SERDECZNIE !
Jak upiec biszkopt ,aby zawsze urósł?

POZDRAWIAM
Emilia

1. Data: 2002-07-16 22:49:33

Temat: Re: biszkopt
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik emilia mitula <e...@p...ckp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ah0qum$2lh$...@n...tpi.pl...

> --
> WITAM SERDECZNIE !
> Jak upiec biszkopt ,aby zawsze urósł?
>
> POZDRAWIAM

Emilia

Kochana, Ty sie lepiej zapytaj, jak zrobic, zeby nie opadl!

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-07-17 14:39:35

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kochana, Ty sie lepiej zapytaj, jak zrobic, zeby nie opadl!

Podejście z sercem czyli odrobina czułości.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

1. Data: 2002-07-17 16:19:29

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

emilia mitula wrote:

> --
> WITAM SERDECZNIE !
> Jak upiec biszkopt ,aby zawsze urósł?

Biszkopt, ktory zawsze wychodzi, jesli nic nie zmieni w sposobie przyrzadzenia:
5 bialek
5 zoltek
2/3 szklanki cukru (165 gr)
1 i 1/4 szklanki maki (200gr)
Rozgrzac piec do 180C/350F przez 15 minut lub dluzej.
24-28 cm tortownice wysmarowac maslem i wysypac maka, nie tarta bulka. Ubic
bialka mikserem lub trzepaczka, i gdy srednio ubite, dodac powoli cukier,
ciagle ubijajac, az beda lsniace i geste, jak krem, okolo 2 minut. Nadal
ciagle ubijajac, dodawac po jednym zoltku, miksujac 10 sekund pomiedzy
zoltkami. Dodac make i delikatnie wymieszac za pomoca lyzki, lopatki
czy reka, juz bez miksera. Przelac do formy, piec az zloty i troszke zacznie
odstawac od brzegow, 35-45 minut. Sprawdzic patyczkiem.
Magdalena Bassett

1. Data: 2002-07-17 18:44:38

Od: "pająk" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie
pierwszy raz pisze na ta grupe ale mam nadzieje, ze przepis bedzie ok
To przepis mojej babci jest prosty do zapamiętania i do wykonania
porcja na tort:
8 jajek
200g mąki krupczatki
200g cukru
jajka z cukrem ubijamy na konsystencję gęstej śmietany dodajemy mąkę wolno i
delikatnie mieszając.wylewamy na frmę (krążek od tortownicy a dno z pamieru
nawiniętego na krążek). Formy nie smarujemy tluszczem!!! piec w 200st. okolo
30-40 min do zarumienienia. Po wyjęciu formę odwracamy do góry nogami i
opieramy na kubkach do wystygnięcia. Zawsze się udaje. Porcja na ciasto raz
przekladane kremem i galaretka jest z 6 jajek i odpowiednio maki i cukru a
tylko z galaretka z 4 jaj. powodzenia w pieczeniu
pozdrawiam Joanna

usuwanie starych wiadomości
Swietny pomysl Francuzow
zatrucie pokarmowe