blizna

1. Data: 2005-10-25 20:36:24

Temat: blizna
Od: "Koma" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam od pol roku brzydka, okragla blizne os średnicy 0,5cm po ranie cietej.
Po zszyciu zrobila sie z tego blizna okragla/owalna (stad podaje srednice) a
nie kreska:/ Blizne smaruje regularnie, pare razy dziennie contactubeksem,
ale nie widze zadnych rezultatów... Tzn jest ciagle różowa... Ile tak
blizna moze sie goic i jak długo może pozostać różowa, ponoć po tym czasie
robi sie juz taka "perłowa"?
Jak to jest z kapielami na basenie z blizna, co sie z nia dzieje jak bedzie
dlugo moczona?
Po jakim czasie mam sie martwić tym, ze juz nigdy nie przestanie być brzydka
i różowa?
pozdrawiam,
Koma

2. Data: 2005-10-25 21:50:34

Temat: Re: blizna
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Pisze do nas Koma pamiętnej daty 2005-10-25 22:36:

> [...]
>ale nie widze zadnych rezultatów... Tzn jest ciagle różowa... Ile tak
>blizna moze sie goic i jak długo może pozostać różowa, ponoć po tym czasie

Może to potrwać trochę dłużej - u mnie na ręce blizna straciła różowy
kolor po około roku - półtora.

>Jak to jest z kapielami na basenie z blizna, co sie z nia dzieje jak bedzie
>dlugo moczona?

Nic.

>Po jakim czasie mam sie martwić tym, ze juz nigdy nie przestanie być brzydka
>i różowa?

Zaleciłbym cierpliwość (nawet do wspomnianych 18 miesięcy), aczkolwiek
nie piszesz, czy blizna jest widoczna, czy nie. Zawsze możesz poszukać
chirurga plastycznego.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

3. Data: 2005-10-26 08:02:41

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koma napisał(a):
> [...]
> nie kreska:/ Blizne smaruje regularnie, pare razy dziennie contactubeksem,

zmaruj wytrwale, będzie dobrze :)

oczywiście ważna jest systematyczność!

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

4. Data: 2005-10-26 21:50:05

Od: "Koma" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaleciłbym cierpliwość (nawet do wspomnianych 18 miesięcy), aczkolwiek
> nie piszesz, czy blizna jest widoczna, czy nie. Zawsze możesz poszukać
> chirurga plastycznego.

No właśnie niestety jest widoczna i raczej zwraca uwage ludzi:/ Chyba ze to
tylko kwestia psychiki...

cennik uslug stomatologicznych
przywiązywanie pacjenta do wózka
escherischia coli
Zabieg chirurgiczny a pamiec malego dziecka
zaklejanie pępka a choroba lokomocyjna