bób suszony - jak suszyć?

31. Data: 2009-07-21 12:54:18

Temat: Re: bób suszony - jak suszyć?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:

> [...]
> być taki, że wkładasz pyszne, zielone cudne różyczki, po paru
> miesiącach wyciągasz brunatne coś, o paskudnym smaku, których byś nawet
> z daleka kijem nie chciała dźgnąć.

> skutki - od efektów alergicznych, przez ciężkie zatrucia ze skutkiem
> śmiertelnym włącznie, na działanich teratogennych skończywszy.
> Mówię oczywiście o _możliwościach_, które MOGĄ nastąpić, gdy nie
> blanszuje się warzyw, grzybów i niektórych owoców a nie mówię, że na
> bank jeśli zjesz rozmrożonego nieblanszowanego brokuła to twoje wnuki
> urodzą się bez rączek. Tfu, na psa urok..

Mamma mia, chyba zarzucę pomysł domowej produkcji mrożonek.

Ewa

32. Data: 2009-07-21 13:10:57

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mamma mia, chyba zarzucę pomysł domowej produkcji mrożonek.

Nieno, idąc tym tokiem myślenia, musiałabyś się od razu do trumny
położyć. Bo kiedy wyjdziesz na ulicę może ci na głowię spaść meteoryt,
albo może się zawalić ci na głowę dom kiedy śpisz, albo może wybuchnąć
gaz w butli na samochodzie, który przejeżdża obok, albo morderca-amator
może strzelić akurat do ciebie, albo zatruć wodę w twoim mieście,
albo... kucza, ale mam arsenał...

33. Data: 2009-07-21 13:17:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:

> albo... kucza, ale mam arsenał...

W takim razie idę się wieszać.

;)

Ewa

34. Data: 2009-07-21 13:23:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> W takim razie idę się wieszać.

A jak się sznureczek urwie? Albo gałązka złamie? Drzewa takie teraz liche...

Qra

35. Data: 2009-07-21 13:36:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A jak się sznureczek urwie? Albo gałązka złamie? Drzewa takie teraz
> liche...

Na Was zawsze można liczyć, grupo! Jak nie porządny arsenał, to chociaż
słówko pocieszenia.

Ewa

36. Data: 2009-07-21 14:56:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie idę się wieszać.
>
> ;)
>
> Ewa

Przyjdź do mnie, może ci przejdzie / przyjdzie coś jeszcze.

Jak zawekować mięso?
co z wędzonej piersi kurczaka?
DO POLAKOW
Kiedy kupować produkty na mrożonki?
Re: pokerschule für , texas hold em poker , billard online spielen , pokern downloaden , billard online kostenlos , online poker kostenlos , free games poker , online spiele quiz , pokern münchen , poker card ,