boczniaki z rusztu

1. Data: 2006-07-05 11:57:26

Temat: boczniaki z rusztu
Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak nietrudno się domyślić - schną. Zanadto. Jaki jest sposób, żeby były
upieczone, ale wciaż miały jakiś miąższ?

Wchodzimy w ten sezon jarzynowo. Koniec z kiełbachą! Koniec z rumsztykiem!
Wprowadzam rodzinie nową jakość. Czas najwyższy.

Margola

--
+++++++++++++++++++++++++
Margola Sularczyk

2. Data: 2006-07-05 15:31:55

Temat: Re: boczniaki z rusztu
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl>
napisał w wiadomości news:e8g9jc$emp$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> Wchodzimy w ten sezon jarzynowo. Koniec z kiełbachą! Koniec z rumsztykiem!
> Wprowadzam rodzinie nową jakość. Czas najwyższy.

A nie mozna zamoczyc na moment w oleju jakim??..

ja tak robie z pieczarkami i działa...oczywiscie tak samo z cukinia
kabaczkiem i bakłazanem mozna zrobic..;))

aha i polecam banany z grila ;))

Marek

3. Data: 2006-07-05 16:39:23

Od: "katarzyna ms" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> napisał(a):

> Jak nietrudno się domyślić - schną. Zanadto. Jaki jest sposób, żeby były
> upieczone, ale wciaż miały jakiś miąższ?<

zawin w folie, albo skroc czas pieczenia i posmaruj czyms po wierzchu; oliwa
z ziolami, maslo z czosnkiem, plasterek zoltego sera.

katarzyna

patelnia żeliwna-jeszcze raz
orzechówka
SYLKO !!!!